اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

سهم تعاونی‌ها در اقتصاد استان زنجان 5 درصد است

استاندار زنجان گفت: سهم تعاونی‌ها در بخش اقتصاد استان زنجان 5 درصد است.

سهم تعاونی‌ها در اقتصاد استان زنجان 5 درصد است

محمد رئوفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اگر در صدور 70 یا 80 درصد ضمانت‌نامه‎ها صندوق ضمانت بخش تعاون همچون بانک‌ها برای شرکت‌های تعاونی سخت بگیرد، این شرکت‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه صندوق ضمانت بخش تعاونی باید به گونه‌ای با تعاونی‌ها تفاهم داشته باشد، خاطرنشان کرد: ضمانت‌نامه‌هایی که صندوق ضمانت ارائه می‌دهد، باید مشکلات تعاونی‌ها را برطرف کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه سهم تعاونی‌ها در بخش اقتصاد کشور 10 درصد است، تصریح کرد: این رقم با برنامه‌ریزی‌ها به 25 درصد می‌رسد.

* سهم تعاونی‌ها در بخش اقتصاد زیر یک درصد بود

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تعاونی‌ها در بخش اقتصادی استان زنجان سهم آنچنانی نداشته‌اند، ادامه داد: سهم تعاونی‌ها در بخش اقتصاد طی سال‌های اخیر از زیر یک درصد به 5 درصد رسیده است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه باید تعاونی‌ها را برای فعالیت در بخش اقتصادی تشویق کرد، یادآور شد: طی سال‌های اخیر جهش بسیار خوبی در تشکیل تعاونی‌ها در استان زنجان مشاهده شده است.

وی اذعان داشت: در پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های تشکیل شده، عملکرد خوبی نداشتیم.

* پویایی اقتصاد استان زنجان در اولویت است

استاندار زنجان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه پویایی اقتصاد استان زنجان یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار است، عنوان کرد: در زمینه اشتغال در استان نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده می‌شود، متذکر شد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش نرخ اشتغال یکی از اهداف استان زنجان در سال‌جاری با هدف تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

رئوفی‌نژاد در پایان با بیان اینکه رونق اقتصاد در استان زنجان سبب پویایی و توسعه خود استان نیز می‌شود، اذعان داشت: در این زمینه باید گام‌های بلندی برداشته شود.

انتهای پیام/73006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول