اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق بوشهر عنوان کرد

سرقت تاسیسات برقی علت اصلی خاموشی‌های معابر

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: بخش عمده خاموشی‌های شبکه روشنایی معابر در استان بوشهر به دلیل افزایش سرقت تاسیسات برقی در استان است.

سرقت تاسیسات برقی علت اصلی خاموشی‌های معابر

سیدرضا رضوی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: حجم عملیات اجرایی شرکت برق استان بوشهر در بخش روشنایی بسیار چشمگیر بوده است و شهروندان می‎توانند نتایج آن را در سطح شهرها مشاهده کنند.

وی ادامه داد: افزایش سرقت تاسیسات برقی توسعه شبکه توزیع را با مشکلات زیادی مواجه کرده و متاسفانه سرقت این تاسیسات روز به روز بیشتر نیز می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر یادآور شد: در همین راستا از شهروندان درخواست می‎شود به محض مشاهده افراد مشکوکی که به هر نحو در حال جمع‎آوری، برداشت و دست‎کاری شبکه توزیع هستند، مراتب را به مراجع انتظامی و همچنین سامانه 121 شرکت توزیع برق استان بوشهر اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: این امر به ویژه در مورد مشترکینی که از تاسیسات اختصاصی برق استفاده ‎می‎کنند از جمله مشترکین کشاورزی و صنعتی بیشتر مصداق دارد.

رضوی گفت: همانگونه که شرکت توزیع در بخش ارائه انرژی پایدار و تعمیر و نگهداری فنی شبکه ارائه سرویس می‎کند مشترکین نیز باید در ارتباط با حفاظت فیزیکی تاسیسات به منظور پیشگیری از سرقت دقت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/66007/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول