اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون زنجان خبر داد

فعالیت 1076 تعاونی کشاورزی در زنجان

دبیر اتاق تعاون زنجان گفت: یک‌هزار و 76 تعاونی کشاورزی در زنجان فعال هستند.

فعالیت 1076 تعاونی کشاورزی در زنجان

محسن جاویدان امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: از 3 هزار و 500 تعاونی به ثبت رسیده یک‌هزار و 76 تعاونی مربوط به بخش کشاورزی است.

وی به مجموع تعاونی‏های به ثبت رسیده اشاره کرد و افزود: این تعاونی‏ها مجموع تعاونی‏های فعال و غیر فعال به ثبت رسیده هستند.

دبیر اتاق تعاون زنجان توسعه تعاونی‏های کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه این تعاونی‏ها برای توسعه اقتصادی استان کمک شایانی خواهد کرد.

وی توسعه بخش کشاورزی را از تاکیدات هیئت وزیران عنوان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته تاکیدات بسیاری برای توسعه کشاورزی در سطح کشور شده است.

جاویدان بخش تعاونی کشاورزی در زنجان را دارای جایگاه مناسب دانست و گفت: بیشترین تعداد تعاونی فعال در استان مربوط به بخش کشاورزی است.

دبیر اتاق تعاون زنجان به شعار سال اشاره کرد و یادآور شد: حماسه اقتصادی در سال‌جاری می‌تواند با توسعه بخش کشاورزی محقق شود.

وی توجه و توسعه بخش کشاورزی تعاون را مهم ارزیابی کرد و افزود: برای توسعه بخش کشاورزی در استان باید نسبت به توسعه تعاونی‏های کشاورزی اهتمام ویژه داشت.

*46 شرکت تعاونی فعال در بخش معدن استان فعال هستند

جاویدان به تعاونی‏های بخش معدن اشاره کرد و اظهار داشت: 46 شرکت تعاونی فعال در بخش معدن استان فعال هستند.

دبیر اتاق تعاون زنجان توسعه بخش معدن در سال‌جاری را از تاکیدات کشوری عنوان کرد و گفت: در سال‌جاری برای توسعه معادن کشور تاکید شده است.

وی استان زنجان را استانی معدنی دانست و ادامه داد: در سال‌جاری همگام با سیاست‏های کشوری باید در استان زنجان برنامه‏ریزی مناسبی برای توسعه معدنی انجام شود.

جاویدان سرمایه‏گذاری در بخش معدن را موجب توسعه اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: باید در سال‌جاری در این راستا اقدامات عملیاتی انجام شود.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول