اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان خبر داد

شرکت اساتید بین‌المللی در همایش «مدیریت بحران»

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: همایش «مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‌های حیاتی» 12 اردیبهشت ماه جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور اساتید برجسته داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

شرکت اساتید بین‌المللی در همایش «مدیریت بحران»

حجت‌الله عامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برگزاری چنین همایشی سطح استان گلستان را در خصوص مسائل مربوط به مدیریت بحران ارتقا می‌دهد.

وی افزود: همایش فوق از جمله همایش‌های مهم ملی و بین‌المللی محسوب می‌شود که تاکنون در گلستان برگزار شدند.

برگزاری همایش «مدیریت بحران» در مدیریت بحران‌های آتی استان تاثیرگذار است

این عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان خاطرنشان کرد: گلستان یکی از استان‌های حادثه‌خیز کشور بوده و با توجه به حوادث یک دهه اخیر برگزاری چهارمین همایش «مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‌های حیاتی» در مدیریت بحران‌های آتی استان تاثیرگذار است.

عامری ابراز امیدواری کرد: با برگزاری همایش فوق دانش مدیران استان گلستان در نحوه مدیریت بحران افزایش یابد.

به گفته وی، مقالات علمی که به دبیرخانه چهارمین همایش «مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‌های حیاتی» در اصفهان ارسال شدند به کارهای سایر کشورها در مدیریت بحران و تجربیات آنها در این زمینه پرداخته شده که در اصلاح و ارتقاء نگاه مدیران استانی در زمینه مدیریت بحران تاثیر بسزایی دارند.

پس از زلزله آذربایجان‌شرقی برگزاری همایش «مدیریت بحران» در دستور کار قرار گرفت

این عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان اظهار داشت: برگزاری چهارمین همایش «مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‌های حیاتی» پس از وقوع زلزله آذربایجان‌شرقی در دستورکار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان قرار گرفت.

عامری اضافه کرد: برگزاری این همایش با نظر موافق معاون امور عمرانی استانداری گلستان در شورای فنی استان بررسی شد.

وی تصریح کرد: شورای فنی استان گلستان نیز با درک صحیح از شرایط استان و اهمیت برگزاری چنین همایشی در گلستان با برگزاری آن موافقت کرد.

این عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با تقدیر از مسئولان ارشد استانی خاطرنشان کرد: پس از تصویب شورای فنی و هماهنگی با ادارات مربوطه چهارمین همایش «مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‌های حیاتی» دوازدهم اردیبهشت ماه 1392 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول