اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مشهد خبر داد

تشکیل اتاق فکر در کمیته امداد مشهد

مدیر کمیته امداد امام خمینی مشهد گفت: اتاق فکری با هدف ارائه راهکارهای مناسب به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد مشهد برای رفع مشکلات تشکیل شده است.

تشکیل اتاق فکر در کمیته امداد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قربانعلی حاجی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانواده‌های زیرپوشش همواره با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند که با شناخت و ارائه راهکارهای مناسب می‌توان این مشکلات را کاهش داد و در این راستا در کمیته امداد امام خمینی مشهد اتاق فکری تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات روحی روانی خانواده‌ها در بسترهای مختلف اجتماعی دور از انتظار نیست و برای برطرف کردن مشکلات باید تمام سعی خود را در مسیر شناسایی مراجعان و مشکلات آنها به کار گرفت.

حاجی‌زاده یادآور شد: در اتاق فکر کمیته امداد سعی شده تا با حضور اساتید مجرب و کارآزموده فضایی فراهم شود تا کارشناسان آموزش خانواده با اطمینان از بازخورد فعالیت‌هایشان به برنامه‌ریزی و فعالیت بپردازند.

مدیر کمیته امداد مشهد، به حضور کارشناسان خبره در این اتاق اشاره کرد و افزود: بهرمندی از کارشناسان مربوطه و روش‌های نوین علمی در این اتاق می‌تواند به ارائه راهکارهای موثر کمک کند.

وی از برگزاری مشاوره گروهی زنان سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: این مشاوره با رویکرد کمک به افزایش اعتماد به نفس و خودباوری مددجویان به صورت متمرکز و هدایت شده از طریق واحد مشاوره، همراه با کلاس‌های آموزش گروهی برای افراد دارای مشکل یکسان برگزار می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه این مشاوره‌ها در سه دوره برگزار شده، اظهار داشت: در دوره‌های مذکور شرکت کنندگان با موضوع طلاق، علل و عوامل آن، مشکلات و آسیب‌های روحی و روانی آن، مسئولیت‌ها و امور مرتبط با فرزندان پس از طلاق آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: در این دوره‌های مشاوره گروهی، برخی راهکارهای موثر به منظور مقابله با مشکلات فوق به مددجویان حاضر ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد در مشهد از استقبال خوب و بی‌نظیر زنان سرپرست خانوار از این دوره‌ها خبر داد و تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار، خواهان تداوم این آموزش‌ها و ارتباط محکم و موثر با واحدهای مشاوره شده‌اند.

انتهای پیام/70003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول