اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 روابط عمومی برتر شهرستان آمل تجلیل شدند

از سوی انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل، 17 روابط عمومی برتر این شهرستان تجلیل شدند.

17 روابط عمومی برتر شهرستان آمل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل در آیین تجلیل از روابط عمومی‌های برتر این شهرستان که به همت این انجمن برگزار شد با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا با نگاهی به عملکرد روابط عمومی‌ها زمینه تشویق و فرهنگ‌سازی برای افزایش مهارت‌ها در این بخش را موجب شویم، اظهار داشت: روابط عمومی ادارات به نوعی مهم‌ترین همکار خبرنگاران در ادارات به شمار می‌روند اما در بسیاری موارد فعالیت آنان دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت چند ساله قریب به 120 اداره، نهاد و دانشگاه و موسسه دانشگاهی این شهرستان مورد ارزیابی خبرنگاران این شهرستان قرار گرفت، افزود: در این میان از 12 روابط عمومی برتر و پنج روابط عمومی ویژه تجلیل شد.

قربانی با اشاره به اینکه تجلیل از مدیران دارای روابط عمومی مناسب و دارای ارتباطات رسانه‌ای در خور توجه نیز در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: پنج مدیر شهرستانی با در نظر این شرایط مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با اشاره در انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر به پنج ویژگی برای روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شد، گفت: تولید خبر و محتوا، ارتباط با رسانه‌ها، حمایت از رسانه‌ها، روابط عمومی الکترونیک و تبلیغات و تشریفات از معیارهای داوری این همایش بود.

وی با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم این جشنواره را در سال‌های آینده به صورت کیفی‌تر برقرار کنیم، خاطرنشان کرد: در جشنواره آینده تعداد برگزیدگان کمتر و جوایز جشنواره افزایش خواهد یافت.

به گزارش فارس؛ در این همایش که امام جمعه آمل، معاون فرماندار آمل و یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند از روسای ادارات بازرگانی، کمیته امداد امام خمینی، شهردار آمل، شهردار دابودشت و بخشدار امامزاده‌ عبدالله در حیطه مدیران دارای روابط عمومی و ارتباطات برتر تجلیل شد.

همچنین روابط عمومی فرمانداری آمل، شهرداری آمل، سپاه ناحیه آمل، بیمارستان 17 شهریور آمل و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تندیش ویژه این جشنواره را دریافت کردند.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر، شبکه بهداشت، دانشگاه فناوری‌های نوین آمل، بیمارستان امام علی، تاکسیرانی، سازمان آتش‌نشانی، اداره آموزش و پرورش لاریجان، اداره آموزش و پرورش آمل، جهادکشاورزی، روابط عمومی موسسه انستیتو پاستور شمال کشور و دانشگاه شمال نیز به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل شدند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول