اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین سال

جشنواره جوان برتر آملی برگزار می‌شود

همزمان با گرامیداشت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، چهارمین جشنواره تجلیل از جوان برتر در آمل برگزار می‌شود.

جشنواره جوان برتر آملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی معاون فرماندار آمل عصر امروز در ستاد برگزاری جشنواره جوان برتر شهرستان آمل با بیان اینکه در اجرای این جشنواره دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام هر چه باشکوه‌تر آن در این شهرستان هستند، یادآور شد: در امر معرفی جوان برتر آمل مدیران و روسای ارگان‌های دولتی راه طولانی در پیش دارند.

رسولی با تاکید بر اینکه معرفی و تجلیل از جوان برتر موجب ترغیب حضور آنها در عرصه‌های مختلف کشوری و جهانی می‌شود، افزود: برای معرفی جوانان برتر این شهرستان باید کارگروه کمیته معرفی جوان برتر آمل در این ستاد تشکیل شود.

وی تصریح کرد: در این کارگروه اعضا موظف هستند آیتم‌هایی که برای معرفی جوان برتر شهرستان در نظر گرفته شده را انجام دهند.

رسولی با اعلام اینکه در برگزاری جشنواره تجلیل جوان برتر 11 آیتم به ستاد معرفی شده است، اذعان داشت: در این جشنواره جوان‌هایی که در بخش‌ها و آیتم‌های فرهنگی، قرآنی، علمی، ورزشی، نخبگان، کارآفرینی و اشتغال، هنری، پژوهشی، فعالیت‌های اجتماعی و اصناف رتبه‌های برتر کشوری و بین‌المللی کسب کرده باشند، مورد تجلیل واقع می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه انتخاب جوان برتر باید به صورت فشرده و محدود از سوی اعضای کارگروه انجام شود، ابراز داشت: برای معرفی جوان برتر سهمیه آزاد نیز باید هم‌اکنون فراخوان در سطح شهر صورت گیرد تا هرچه زودتر این جوانان به دبیرخانه جشنواره معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل جوانان برتری هستند که با کسب افتخارات در عرصه‌های مختلف جهانی و کشوری موجب شناسایی این شهرستان می‌شوند، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای تقویت این افتخارات و ارتقای آن به درجه‌های مختلف باید نهایت تلاش و همکاری را برای رفاه و امکانات این جوانان بکار ببرند.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره در سال‌های گذشته موجب استقبال و حضور بسیاری از جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری شده است، افزود: در تقویت این امر کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل باید همکاری و تعامل لازم با ستاد برگزاری جشنواره داشته باشند.

صدیقه حق‌شناس تاکید کرد: مدیران نباید در معرفی جوان برتر به صورت سلیقه‌ای عمل کنند و به معرفی جوانانی بپردازند که واقعا در عرصه‌های مختلف کشوری و بین‌المللی رتبه‌های برتری کسب کرده باشند.

انتهای‌ پیام/86011/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول