اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

هیئت‌های مذهبی بازوی توانمند حوزه اجرا هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از هیئت‌های مذهبی به عنوان بازوان توانمند اجرایی در محلات و فضاهای تبلیغی یاد کرد.

هیئت‌های مذهبی بازوی توانمند حوزه اجرا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در اردبیل اظهار داشت: وجود این تشکل و مجموعه غیردولتی ظرفیتی مناسب فراهم کرده تا برنامه‌های مناسبتی به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و محرم با مشارکت اهالی هر محله و هموطنان ساکن در مناطق مختلف انجام شود.

وی با بیان اینکه توسعه مشارکت، سازماندهی، ایجاد بستر و زمینه‌سازی حضور فعال و گسترده و در عین حال مؤثر مردمی در مسایل و پدیده‌های فرهنگی و اجتماعی جز مهم‌ترین رویکردها و هدف‌گذاری‌های برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی است، تصریح کرد: این انتخابات به صورت همزمان در سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار می‌شود.

ستوده با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی که در آن ریش سفیدان و بزرگان محلات حضوری گسترده و فعال دارند یک فضای بی‌نظیر در حرکت‌های ارزشمند معنوی و عبادی است که در جذب و جلب جوانان و نوجوانان توانسته موفق عمل کند.

این مسئول اضافه کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده که امیدواریم همزمان با سراسر کشور آبان ماه شاهد برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در استان اردبیل باشیم.

وی بیان کرد: از پس فردا 23 مردادماه علاقمندان و فعالان حوزه مذهبی و معنوی فرصت دارند تا سوم شهریور ماه برای کاندیداتوری در این انتخابات با مراجعه به تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و استان ثبت‌نام کرده تا توانمندی‌های خود را در مدیریت این مجموعه به نمایش بگذارند.

 

تعهد خبرنگاران تعهد اعتقادی و ایمانی است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همچنین در گرامیداشت ایام تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در جمع تلاشگران این عرصه گفت: خبرنگاران صادق‌ترین راویان جامعه هستند که بی‌ادعا و با مهارت کامل هدف و قصدشان اطلاع‌رسانی و انتقال مفاهیم و آگاهی‌بخشی به جامعه است که با حفظ مصالح مردم تعهدانه در این زمینه قلم می‌زنند.

ستوده با بیان اینکه خبرنگار هرگز شرافت و وجدان کاری خود را زیر پا نمی‌گذارد تا برای خوشایندی دیگران مطلبی را انعکاس دهد، افزود: خبرنگاران باید به جامعه آگاهی و اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند و در این زمینه سعی و اهتمام بر این است که مطالب صحیح و کارشناسانه‌ای انتشار داده شود تا در ارتقای سطح آگاهی مردم تأثیرگذاری به مراتب بیشتر و بهتر نمود پیدا کند.

وی به فعالیت خبری اداره کل تبلیغات اسلامی در قالب سایت تبیان اشاره کرد و اظهار داشت: ما در ماه‌های گذشته شاهد انتشار بیش از هفت هزار خبر در این سایت بودیم که جمعیت علاقمند توانسته‌اند از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/62007/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول