اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان:

50 دستگاه کمباین در استان زنجان نیاز است

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: 50 دستگاه کمباین در استان زنجان مورد نیاز است که باید خریداری شود.

50 دستگاه کمباین در استان زنجان نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول منصوری شامگاه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: 120 هزار تن گندم مورد نیاز استان زنجان است که خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه محموله گندم از استان زنجان به استان‏هایی چون قم، قزوین و گیلان نیز ارسال می‏شود، خاطرنشان کرد: گندم مورد نیاز استان زنجان تامین شده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه با توجه به ریزش گندم‏ها باید خرید 50 دستگاه کمباین در استان زنجان مورد توجه باشد، تصریح کرد: اقدامات لازم در زمینه ذخیره‏سازی گندم نیز صورت گرفته است.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به گران شدن قیمت مرغ، اظهار داشت: قیمت مرغ نسبت به ماه گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

علی معصومی همچنین یادآور شد: قیمت مرغ در استان زنجان نسبت به فروردین ماه سال‌جاری 22 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان استان زنجان جزو سه استان نخست کشور در زمینه پایین بودن قیمت محصولات بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر جزو هفت استان نخست شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان نیز در این جلسه در زمینه صدور پروانه کسب واحدهای موجود در برخی از مجتمع‎های تجاری استان زنجان، اذعان داشت: اطلاع‌رسانی‎های لازم در این زمینه به این واحدها صورت گرفته است.

مشهود شریفی با بیان اینکه این واحدها برای دریافت پروانه‏های کسب می‏توانند به اتحادیه‏های مربوطه مراجعه کنند، ادامه داد: عمده این واحدها در مجتمع تجاری نور زنجان مستقر هستند.

وی تأکید کرد: بیش از 400 واحد صنفی مستقر در مجتمع‏های استان زنجان فاقد پروانه کسب هستند.

*برگزاری نمایشگاه پاییزه با 90 غرفه در زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب نمایشگاه پاییزه در استان زنجان برگزار می‏شود، افزود: برای این نمایشگاه بیش از 90 غرفه پیش‏بینی شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه در محل نمایشگاه‏های بین‏المللی استان زنجان برگزار می‏شود، تصریح کرد: این نمایشگاه از دهم شهریور ماه سال‌جاری تا دهم مهر ماه دایر است.

شریفی ادامه داد: عرضه کیف و کفش، لوازم‏التحریر، کتاب و نوشت‌افزار از مهم‏ترین کالاهای مورد نظر برای عرضه در نمایشگاه مذکور به شمار می‏رود.

انتهای پیام/73006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول