اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رتبه نخست دستگاههای فرهنگی به تبلیغات اسلامی زنجان رسید

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان رتبه نخست دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی را کسب کرد.

رتبه نخست دستگاههای فرهنگی به تبلیغات اسلامی زنجان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ماهیانه با برگزاری جلسه مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی دقیق توانسته است برنامه‌های بسیار موفقی را در سطح استان برگزار کند.

وی تصریح کرد: در این جلسات برنامه‌ها و برخی از مشکلات و مسائل برنامه‌های فرهنگی بررسی و راه‌حل‌های مناسب برای آنها تدبیر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: در بخش نخست جلسات مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان زنجان کنفرانسی برگزار می‌شود که در آن یکی از مدیران دفاتر توصیه‌هایی از بزرگان را در حوزه مدیریت دینی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و در بخش دوم این جلسات مصوبات جلسات قبل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در بخش دیگر این جلسه برنامه‌های فرهنگی و مشکلات آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: امسال در ماه مبارک رمضان 95 درصد پوشش تبلیغی استان محقق شد و برنامه‌های خوبی توسط روحانیون در اقصی نقاط استان به مورد اجرا در آمد.

دشتکی در ادامه به کسب رتبه عالی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در بین دستگاه‌های اجرایی و کسب رتبه نخست در بین دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی توسط استانداری زنجان اشاره کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در سال‌های گذشته رتبه‌های عالی را در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در بخش عمومی و تخصصی کسب کرده است.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با استفاده از تکنولوژی روز توانسته است یکی از دستگاه‌های موفق و برتر استان زنجان از سال‌های گذشته در بین دستگاه‌های مختلف استان شناخته شود و این اداره کل در عمل الگوی سایر دستگاه‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: این اداره کل در ارزیابی استانداری زنجان توانست یک‌هزار و 940 امتیاز را از 2 هزار امتیاز مورد نظر کسب کند و رتبه عالی را در بین دستگاه‌ها به خود اختصاص داده و در بین دستگاه‌های فرهنگی نیز رتبه نخست را کسب کند.

دشتکی تصریح کرد: تلاش می‌شود این مقام‌ها استمرار یابد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های محوری خوبی برای سالروز شهادت امام صادق (ع) در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: این اداره کل برای هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌های خوبی را در سطح استان اجرا می‌کند و باید ارزش‌های دفاع مقدس برای عموم مردم و به خصوص جوانان به بهترین شکل تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دشمن با سرکردگی استکبار جهانی تلاش کرد تا جلوی اسلام را بگیرد و ابراز داشت: دفاع مقدس گنج عظیمی است که باید از آن به بهترین شکل محافظت شود.

وی در ادامه به اجرای گفتمان‌های دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: به مناسبت دفاع مقدس گفتمان‌های این مناسبت در مراکز فرهنگی و دینی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2308/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول