اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز:

تاخیر در اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز به نفع شهروندان نیست

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: به تعویق انداختن اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز به نفع شهروندان نیست.

تاخیر در اجرای طرح محدوده ترافیک شیراز به نفع شهروندان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی مصلی‌نژاد بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری در تلاش است تا طرح محدوده ترافیک را با تعامل و همکاری پلیس و شورای ترافیک اجرا کرده و مشکلات ناشی از ورود حجم بالای خودرو در مرکز شهر را کاهش دهد، اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه فراهم‌سازی زیرساخت‌های این طرح انجام شده است و پلیس و شورای ترافیک نیز در این زمینه و تسریع در اجرای این طرح با شهرداری به طور کامل همکاری کرده‌اند و در تلاش هستند تا مشکلات موجود در سر راه این طرح را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه عدم اجرای این طرح با وجود شروع آزمایشی آن، به معنای دست روی دست گذاشتن مسئولان نیست، تصریح کرد: زمانی که فرمانده نیروی انتظامی فارس با قاطعیت از لزوم اجرای این طرح حمایت کرده و زیرساخت‌های آن را کافی می‌داند و استاندار نیز به وزارت کشور برای ارسال مجوز نهایی مکاتبه می‌کند به این معنی است که تمام مسئولان در تلاش هستند تا این طرح را اجرا کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز افزود: راه‌اندازی پارکینگ، نصب دوربین در ورودی‌های محدوده، راه‌اندازی خط ویژه و نصب تابلو از مهم‌ترین زیرساخت‌های طرح محدوده ترافیک بوده که با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک در شهرداری شیراز انجام شده و استانداری فارس نیز در تلاش است تا مقدمات اجرای این طرح را از طریق وزارت کشور فراهم کند. 

مصلی‌نژاد با اشاره به اینکه به تعویق انداختن اجرای محدوده ترافیک شیراز به نفع شهر نیست، اضافه کرد: این موضوعی است که تمام مسئولان شهری و شورای ترافیک به آن اذعان داشته و در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر مجوزهای نهایی اجرای این طرح را از وزارت کشور دریافت کنند.

وی اجرای خطوط ویژه جدید در هسته مرکزی شهر را مرتبط با اجرای طرح محدوده ترافیک دانست و خاطرنشان کرد: کاهش عرض خیابان و راه‌اندازی خطوط ویژه آن نیز در مرکز شهر بدون اعمال محدودیت تردد امکان‌پذیر نیست چراکه اجرای خط ویژه بدون اعمال محدودیت تردد تنها افزایش ترافیک را در پی دارد.

انتهای پیام/2448/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول