اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وصول 170 مقاله

جشنواره سبک زندگی و منزلت خانواده در زنجان برگزار می‌‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اعلام وصول 170 مقاله به دبیرخانه جشنواره گفت: جشنواره سبک زندگی و منزلت خانواده در فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

جشنواره سبک زندگی و منزلت خانواده در زنجان برگزار می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم قاسمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری همایش علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی اظهار داشت: این همایش در 20 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با مرور تاریخچه برگزاری جشنوراه‌های رضوی در کشور افزود: زنجان از سال 85 به صورت رسمی اقدام به برگزاری جشنواره‌هایی با محوریت فرهنگ رضوی کرده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جشنواره رضوی استان زنجان با حضور علما و اساتید دانشگاهی برگزار می‌شده است، ادامه داد: دبیرخانه جشنواره زنجان همواره جزو رتبه‌های برتر کشور بوده است.

وی اضافه کرد: جشنواره علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی با همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد زنجان برگزار می‌شود.

قاسمی علت تغییر موضوع جشنواره رضوی استان زنجان را تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی اعلام کرد و گفت: این اقدام در راستای ترویج سیره ائمه اطهار در جامعه انجام می‌شود.

وی از ارسال 170 مقاله در دو محور سبک زندگی و منزلت خانواده در فرهنگ رضوی خبر داد و افزود: 10 مقاله برتر از بین مقاله‌های رسیده به جشنواره توسط اساتید انتخاب و در جشنواره ارائه می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: صاحبان سه اثر برتر در جشنواره سبک زندگی و منزلت خانواده در فرهنگ رضوی زنجان تقدیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی جشنواره رضوی در مشهد برگزار می‌شود، اضافه کرد: منتخبان با حضور مقام‌های کشوری تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول