اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

خرید 140 هزار تن گندم در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: طی سال‌جاری 140 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.

خرید 140 هزار تن گندم در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: از نظر تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تأمین کالاهای اساسی از مهم‏ترین دغدغه‏های مردم به شمار می‏رود، خاطرنشان کرد: مردم در این زمینه باید آسوده‌خاطر باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید مدیریت، کنترل بر کیفیت و نظارت بر بازار توسط مسئولان ذیربط صورت گیرد، تصریح کرد: کنترل و تنظیم بازار مبحث بسیار مهمی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع خرید گندم به خوبی در استان زنجان مدیریت شده است، اضافه کرد: با اصلاح قیمت‏ها کشاورزان از فروش محصولات خود به مراکز خرید استقبال کردند.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه برخی از استان‏ها موفق به خرید گندم مورد نیاز خود نشده‏اند، افزود: استان زنجان جزو پنج استان کشور است که بیش از 100 هزار تن گندم خریداری کرده است.

وی با تأکید بر اینکه به نسبت تولید استان گندم ذخیره و خریداری شده است، یادآور شد: محور اصلی خرید برنامه‏ریزی و مدیریت ویژه شرکت غله استان زنجان محسوب می‏شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری 140 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، ادامه داد: از این میزان گندم خریداری شده فقط 120 هزار تن نیاز استان زنجان است.

وی با بیان اینکه خرید گندم در استان تا سقف 200 هزار تن با احتساب خرید بخش خصوصی قابل پیش‎بینی است، اذعان داشت: تا پایان فرصت خرید بخش دولتی توان خرید 150 هزار تن گندم را از کشاورزان دارد.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه گندم مازاد بر نیاز استان به سایر استان‏های کشور ارائه می‏شود، ابراز داشت: گندم مورد نیاز استان نیز در سیلوهای مربوطه ذخیره‏سازی خواهد شد.

*برگزاری نمایشگاه پاییزه در سطح استان زنجان

وی با تأکید بر اینکه با توجه به فرا رسیدن فصل مدارس باید کالاها با عدالت و با قیمت مناسب در دسترس خانواده‏ها قرار گیرد، اذعان داشت: مدیریت، برنامه‏ریزی و مدیریت دستگاه‏های مربوطه در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه پاییزه باید در همه شهرستان‏های استان زنجان برگزار شود، تصریح کرد: این نمایشگاه باید با در نظر گرفتن نیازهای اساسی مردم برپا شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه کیفیت کالاهای ارائه شده در نمایشگاه‏های پاییزه مورد توجه باشد، ادامه داد: این نمایشگاه به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان دایر می‏شود.

انتهای پیام/73006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول