اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

برگزاری آیین شهادت امام صادق (ع) در حوزه علمیه جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: آیین باشکوه شهادت امام جعفر صادق (ع) در محل حوزه علمیه جیرفت با حضور مسئولان و مردم مؤمن و ولایتمدار این شهر برگزار می‌شود.

برگزاری آیین شهادت امام صادق (ع) در حوزه علمیه جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد صادقیه این شهرستان اظهار داشت: امام صادق (ع) به عنوان رئیس مکتب تشیع سهم بسیار بزرگی در نشر و ترویج دین اسلام داشتند.

وی افزود: ایشان مدرسه‌های بسیاری راه‌اندازی کرده و مبلغان و مجتهدان بسیاری تربیت کردند؛ به گونه‌ای که تنها در یکی از این مدرسه‌ها بیش از چهار هزار شاگرد وجود داشت.

غنچه‌پور تصریح کرد: شهر جیرفت نیز به عنوان دارالولایه در راستای برگزاری مراسم شهادت این امام همام باید به نحو احسن عمل کند تا از این طریق عرض ارادت خود را نسبت به اهل بیت (ع) نشان دهند.

وی ابراز داشت: بر همین اساس مانند سال‌های گذشته شامگاه یکشنبه در محل حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان جیرفت مراسم باشکوهی با حضور مسئولان و مردم مؤمن و ولایتمدار این شهر برگزار می‌شود.

غنچه‌پور عنوان کرد: تمام ادارات و نهادهای دولتی موظف هستند در راستای برگزاری مراسمی در خور شأن امام صادق (ع) از تمام امکانات و تجهیزات خود استفاده کنند و تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهند.

فرماندار جیرفت در پایان با بیان اینکه باید در سطح شهر به ویژه بازار نیز با نصب پرچم و پلاکارد فضای معنوی به وجود آورد، خاطر نشان کرد: همچنین بر سردرب تمام دستگاه‌های دولتی باید پارچه نوشته نصب شود.

انتهای پیام/80001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول