اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات چرام:

زمان ثبت‌نام انتخابات شورای هیئات مذهبی در چرام تمدید شد

رئیس سازمان تبلیغات چرام گفت: زمان ثبت‌نام انتخابات شورای هیئات مذهبی در چرام تمدید شد.

زمان ثبت‌نام انتخابات شورای هیئات مذهبی در چرام تمدید شد

حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به انتخابات شورای هیئات مذهبی در چرام اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام انتخابات شورای هیئات مذهبی در چرام تمدید شد.

رئیس سازمان تبلیغات چرام ضمن اعلام این خبر افزود: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و به منظور شرکت افراد موجه و متعهد در شورای هیئات مذهبی مهلت قاونی ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در انتخابات شورای هیئات مذهبی تا روز دوشنبه 11 شهریور 1392 تمدید شد و کسانی که تاکنون جهت شرکت در انتخابات شورای هیئات مذهبی موفق نشدند ثبت‌نام کنند، می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز تا روز دوشنبه با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی چرام ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: با نصب بنر و اطلاع‌رسانی در مکان‌های عمومی و ارسال اطلاعیه به بخش‌های این شهرستان کار تبلیغات، چهارمین دوره انتخابات آغاز شده و در حال حاضر از داوطلبین واجد شرایط ثبت‌نام به عمل می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به به تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی چرام ثبت‌نام به عمل آورند، عنوان داشت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی سوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای هیئات مذهبی در شهرستان چرام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول