اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت امام صادق (ع) صورت می‌گیرد

تجمع هیئت‌های مذهبی کوهبنان در امامزاده سلیمان‌شاه

فرماندار کوهبنان گفت:‌ هیئت‌های عزاداری کوهبنان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در محل امامزاده سلیمان‌شاه و در جوار قبور مطهر 8 سال دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند.

تجمع هیئت‌های مذهبی کوهبنان در امامزاده سلیمان‌شاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در‌ جلسه هماهنگی مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: در موقعیتی بسیار حساس قرار داریم که دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ دست به شیطنت زده و ‌با خلق کتاب آیات شیطانی، اهانت به آیات نورانی کتاب وحی و‌ ‌توهین‌، شکنجه و ترور مسلمانان در اقصی نقاط جهان مبادرت می‌ورزند تا احساسات مسلمان را جریحه‌دار کنند.

وی تصریح کرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) و ‌رهبری‌‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و تلاش علمای بزرگ اسلام با نوشتن کتب اسلامی‌، برپایی جلسات و محافل دینی و ارائه خطابه در منابر متعدد دشمنان زخم خورده را در دستیابی به اهداف شوم و پلید خود ناکام گذاشته‌ و موجب شده‌اند دشمنان زبون و پست ‌در تمام این موارد با شکست مواجه شوند.

متقی با اشاره به شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت ‌امام جعفر صادق (ع) ابراز داشت: آن حضرت موجب احیا و زنده شدن احکام نورانی اسلام و سنت نبی مکرم اسلام (ص) شد و با تشکیل کلاس درس و بحث زمینه ارشاد و هدایت انسان‌های بصیر و آگاه را رقم زد و با تربیت شاگردانی ممتاز و نمونه زمینه گسترش اسلام ناب محمدی (ص) را در جهان مهیا کرد.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: با توجه به این تفاسیر باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا مراسمی در شأن این بزرگوار برگزار شود که زمینه خفت و خواری دشمنان تشیع را در انظار عمومی فراهم کند.

متقی بیان داشت: یکی از راه‌های گسترش فرهنگ علوی برگزاری آیین عزاداری و سوگواری در رثای ائمه اطهار (ع) و تشویق دیگران به برگزاری این محافل و مجالس است که ‌در این راستا با هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز کرمان‌ برنامه شهادت امام صادق (ع) در کوهبنان به صورت عمومی اجرا و ‌در صورت امکان مستقیم از شبکه استانی پخش ‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ‌در این برنامه از وجود خطیبی توانا و‌ مداحان اهل‌بیت (ع) جواد حسین‌خانی‌، علی شاهرخی و علی درویشی استفاده شود.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد تا ‌هیئت‌های عزاداری ساعت 10 صبح‌ روز شهادت امام جعفر صادق (ع) دوشنبه 11 شهریورماه در محل امامزاده سلیمان‌شاه و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کنند و در پایان مراسم نماز جماعت در حرم مطهر امامزاده برگزار ‌شود.

انتهای پیام/80012/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول