اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره

ساخت و تجهیز 12 خانه عالم در شبانکاره

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از ساخت و تجهیز 12 خانه عالم در شبانکاره خبر داد.

ساخت و تجهیز 12 خانه عالم در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد صبح امروز در آیین افتتاح خانه‌های عالم در شبانکاره اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه اهمیت زیادی دارد و باید در این مسیر همت کنیم.

وی افزود: امروز دشمن با تهدیدات نرم و تهاجم فرهنگی برای مقابله با نظام اسلامی وارد شده و باید هوشیار باشیم و با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره خاطرنشان کرد: توسعه اماکن مذهبی و دینی و تجهیز اماکن مذهبی در دستور کار قرار دارد و از مسئولان انتظار داریم در این عرصه اهتمام ورزند.

نیک‌نژاد از ساخت و تجهیز 12 خانه عالم در شبانکاره خبر داد و گفت: هم‌اکنون 12 روستای این بخش دارای خانه عالم هستند و تجهیز این خانه‌های عالم در راستای بهبود کیفیت فعالیت‌های دینی انجام گرفته است.

وی بیان داشت: در آینده نزدیک 2 خانه عالم نیز در روستاهای سراج‌آباد و دهداران به بهره‌برداری می‌رسد که تسریع در تکمیل این طرح‌ها در دستور کار است.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره با اشاره به احداث خانه عالم روستای خلیفه‌ای خاطرنشان کرد: خانه عالم روستای خلیفه‌ای با زیربنای 75 متر مربع در زمینی به مساحت 250 مترمربع و با اعتبار 500 میلیون ریال ساخته شده است.

نیک‌نژاد یادآور شد: جوانان این منطقه در فعالیت‌های مذهبی و دینی حضوری چشمگیر دارند و باید کاری کنیم که این جوانان با انگیزه بیشتر در فعالیت‌ها حاضر شوند.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با سازمان تبلیغات اسلامی برای گسترش فرهنگ دینی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/2452/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول