اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال دسته یک امید کشور

صبا در میهمانی پرسپولیس به دنبال جبران 2 هفته ناکامی

صبای قم عصر جمعه در دیداری حساس از هفتمین هفته لیگ دسته یک فوتبال امید کشور برای جبران دو باخت متوالی هفته‌های پنجم و ششم برابر تیم پرسپولیس قائمشهر صف‌آرایی می‌کند.

صبا در میهمانی پرسپولیس به دنبال جبران 2 هفته ناکامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که پایان بازی‌های دور رفت از فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در گروه سوم مقدماتی با چهار پیروزی و یک باخت برای نماینده قم همراه بود، صبا در آغاز دور برگشت شروع خوبی نداشت و در میهمانی مشهدی‌ها به تیم ابومسلم جدی‌ترین رقیب خود در این گروه نتیجه را با یک گل واگذار کرد.

بعد از انجام بازی‌های هفته نخست دور برگشت، از فردا بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان بازی‌های بسیار مهمی در گروه‌های چهارگانه برگزار می‌شود و مدعیان صعود به مرحله نهایی در حالی برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند که صبا باز هم در میهمانی یکی از رقبای گروه سوم حضور خواهد یافت.

امسال در لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور 22 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را در سه گروه شش تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار می‌کنند تا در نهایت با انجام بازی‌های مراحل مختلف، دو تیم به لیگ برتر امید کشور صعود می‌کنند.

با توجه به مشخص شدن برنامه بازی‌های گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور تا پایان دور برگشت، تیم فوتبال امید صبای قم صبای قم بعد از بازی با ابومسلم در ورزشگاه تختی مشهد، در هفته دوم دور برگشت بازی‌های این فصل نیز دیگر بازی بیرون از خانه خود را برابر تیم پرسپولیس قائمشهر برگزار می‌کند.

البته صبای قم به واسطه کسب چهار پیروزی و البته دو باخت هم اکنون در صدر جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ دسته یک فوتبال امید جای دارد و دومین بازی این تیم در دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید کشور با تیم فوتبال امید پرسپولیس قائمشهر خواهد بود که از ساعت 15 روز جمعه هفته جاری یعنی هفدهم آبان ماه در قائمشهر برگزار می‌شود.

همچنین طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ آزادگان که مجری برگزاری بازی‌های رده‌های سنی پایه لیگ‌های فوتبال کشور محسوب می‌شود، دیدار بعدی صبای قم هفته آینده در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم مقابل تیم فوتبال شهید آسیابی کلاله خواهد بود.

تیم فوتبال امید صبای قم در شش دیدار قبلی خود در رقابت‌های این فصل رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پرسپولیس قائمشهر، شهید آسیابی کلاله، ابومسلم مشهد و داروسازی وتاک ساری به پیروزی رسیده و به تیم های ابومسلم مشهد و شهرداری نوژن نوشهر نیز باخته است.

انتهای پیام/78002/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول