اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی نیم فصل

صبا برابر سایپا به دنبال فرار از قعرنشینی

تیم فوتبال صبای قم در شرایطی که برابر سایپا البرز به دنبال فرار از قعرنشینی است، می‌تواند در صورت برتری در این دیدار چهار پله در جدول رده بندی صعود کند.

صبا برابر سایپا به دنبال فرار از قعرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تنها سه بازی صبا با سایپا، استقلال با تراکتورسازی و استقلال با ملوان انزلی از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، صبایی‌ها در تلاش هستند تا در آخرین بازی خود برابر سایپا البرز به پیروزی رسیده و از مکان دوازدهم و از جمع قعرنشینان جدول رده بندی لیگ برتر فاصله بگیرند.

تلاش صبا برای پایان دادن به چهار هفته ناکامی در کسب پیروزی

صبایی‌ها این روزها به صورت جدی تمرین می‌کنند تا در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر با تمام تلاش و توان خود به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز برابر سایپا البرز قرار گرفته و به چهار هفته ناکامی خود در کسب پیروزی پایان بدهند.

صبایی‌ها از هفته دهم به بعد طعم پیروزی در لیگ برتر را نچشیده‌اند و در دیدار هفته پایانی دور رفت لیگ سیزدهم مقابل سایپا البرز فقط سه امتیاز بازی را می‌خواهند تا شرایط نامناسب فعلی خود را بهبود بخشیده و از رده دوازدهم که الان در آن قرار گرفته‌اند بالاتر بیایند.

صبای قم برای کسب آمادگی دیدار با سایپا البرز در هفته پانزدهم لیگ برتر به نظر می‌رسد تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد تا در هفتمین بازی خارج از خانه لیگ سیزدهم به پیروزی برسد و اگر این اتفاق رخ ندهد تمام بازی‌های دور برگشت تا پایان سیزدهمین دوره لیگ برتر برای صبا حکم فینال را دارد تا مبادا تیمی که سابقه 10 ساله در 13 دوره لیگ برتر را دارد، در جمع فانوس به دست‌ها احساس خطر کند.

هفتمین بازی خارج از خانه صبای قم در لیگ سیزدهم برابر سایپا

صبایی‌ها که هم اکنون در رده دوازدهم جدول رده بندی جای دارند، به خوبی می‌دانند که در مصاف با تیم هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی بسیار دشواری در پیش دارند زیرا سایپا نیز با علم به اینکه پیروزی در این دیدار آنها را به تیم‌های اول تا ششم نزدیک‌تر می‌کند، قطعا در خانه برای کسب هر سه امتیاز بازی و ابراز شایستگی‌های خود تلاش خواهد کرد.

با این حال صبای قم دلخوش است که با رفع مصدومیت غلامرضا عنایتی مهاجم اول خود که لقب بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را یدک می‌کشد، در این دیدار قدر موقعیت‌های مناسب را دانسته و سعی کند برای کسب سه امتیاز از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند.

غلامرضا عنایتی که پیش از این سابقه بازی کردن در تیم استقلال تهران، مس کرمان و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ابومسلم مشهد و النصر امارات را دارد، در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا کنون شش گل برای صبای قم به ثمر رسانده است و در مجموع تمام ادوار لیگ برتر تا کنون بهترین گلزن تمام دوره‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.

یک پیروزی، 4 باخت و یک تساوی صبا در میهمانی رقبای لیگ برتری

در دیدار هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ سیزدهم، سایپا البرز میزبان بازی با تیم فوتبال صبای قم است، سایپایی که هفتمین بازی خانگی خود را برگزار می‌کند و پیش از این در ورزشگاه انقلاب کرج موفق به شکست تیم‌های پرسپولیس تهران و مس کرمان شده، به تیم‌های استقلال تهران و راه آهن سورینت باخته و با تیم‌های نفت تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مساوی کرده است.

صبای قم نیز در حالی هفتمین بازی خارج از خانه خود را در این دیدار برگزار می‌کند که پیش از این در بازی‌های بیرون از خانه از سد تیم نفت تهران گذشته، به تیم‌های استقلال تهران، داماش گیلان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و استقلال صنعتی خوزستان باخته و با تیم ذوب آهن اصفهان مساوی کرده است.

انتهای پیام/78002/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول