اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول امید کشور

سومین باخت متوالی صدرنشینی را از صبای قم گرفت

تیم فوتبال امید صبای قم با کسب سومین باخت متوالی در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور صدرنشینی این رقابت‌ها را از دست داد.

سومین باخت متوالی صدرنشینی را از صبای قم گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عصر امروز شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم بعد از تحمل دو باخت در 6 بازی گذشته خود، در هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور نیز در دیداری حساس برابر پرسپولیس قائمشهر نیز دست‌های خود را به علامت تسلیم بالا بردند.

دور برگشت از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در گروه‌های مقدماتی در حالی پیگیری شد که صبای قم در دیداری خارج از خانه از هفته هفتم برابر تیم فوتبال امید پرسپولیس قائمشهر نتیجه ای بهتر از باخت یک بر صفر به دست نیاورد تا سریال باخت های صبا با این نتیجه برای سومین بار تکرار شود.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال امید صبای قم و پرسپولیس قائمشهر در حالی به میزبانی رقیب قائمشهری برگزار شد که در آن شاگردان حسین گنجیان نتوانستند در پایان 90 دقیقه رقابت با حریف سرسخت خود حتی یک امتیاز کسب کنند و برای سومین هفته متوالی یک بر صفر باختند.

در راه رقم خوردن این نتیجه در این دیدار حساس خارج از خانه، بازیکنان صبای قم با انگیزه زیاد، اشتیاق و علاقه‌مندی فراوان به حفظ صدرنشینی تیم خود در جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور، مقابل حریف صف‌آرایی کرده و در این دیدار بازی بسیار روان و خوبی را به نمایش گذاشتند تا برابر پرسپولیس قائمشهر به امتیاز برسند ولی این مهم محقق نشد.

صبایی‌ها که امسال تلاش می‌کنند فصل موفقی در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور داشته و بار دیگر به لیگ برتر راه یابند، در این دیدار کم گل بازی خوبی به نمایش گذاشتند ولی در نهایت این میزبان بود که با یک گل به برتری رسید تا صبای قم در سه هفته متوالی با نتایج مشابه یک بر صفر به ترتیب در میهمانی تیم های شهرداری نوژن نوشهر، ابومسلم مشهد و پرسپولیس قائمشهر بازنده باشد.

این باخت برای فوتبالیست‌های امید صبای قم ضعیف و دور از انتظار بود زیرا صبا در حالی سومین بازی متوالی بیرون از خانه را با شکست برابر تیم پرسپولیس قائمشهر به پایان رساند که البته خوش شانس بود که ابومسلم نیز این هفته متوقف شد و زیاد از صبا فاصله نگرفت.

در جدول رده‌بندی گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور هم اکنون ابومسلم مشهد از شش بازی 13 امتیاز دارد و در صدر ایستاده و صبای قم از هفت بازی 12 امتیاز دارد در مکان دوم قرار گرفته است.

انتهای پیام/78002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول