اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات افغانستان/۲۰

کشته شدن عضو دیگر ستاد انتخاباتی «عبدالله عبدالله» در شمال افغانستان

سخنگوی ستاد انتخاباتی «عبدالله عبدالله» از کشته شدن یک عضو دیگر ستاد انتخاباتی این کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان در ولایت «سرپل» در شمال افغانستان خبر داد.

کشته شدن عضو دیگر ستاد انتخاباتی «عبدالله عبدالله» در شمال افغانستان

«فضل الرحمان اوریا»، سخنگوی عبدالله‌ عبدالله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، اظهار داشت که یک عضو ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله به نام «حاجی یاسین» ساعت 6 صبح امروز در منطقه «کوهستانات» ولایت سرپل نسان توسط حمله افراد ناشناس، کشته شده است.

اوریا افزود: دولت و نهاد‎های امنیتی افغانستان توانایی تأمین امنیت اعضای ستادهای انتخاباتی را ندارد و از تمام نهادهای امنیتی در برابر جان اعضای ستادهای انتخاباتی انتقاد کرد.

این در حالی است که هفته گذشته نیز 2 عضو ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله در ولایت «هرات»، در غرب افغانستان توسط افراد مسلح ناشناس کشته شدند.

همچنین روز گذشته یک عضو ستاد انتخاباتی «اشرف‌غنی احمدزی» در ولایت هرات بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به شدت زخمی شد.

مسئولان ستاد انتخاباتی اشرف‌غنی احمدزی در هرات می‎گویند که «قاسم جمشیدی» در حال حاضر در بیمارستان هرات بستری شده و به گفته آنها وضع سلامتی او رضایت بخش است.

اتنهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول