اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بمناسبت 5 اردیبهشت‌ماه "روز اعجاز"

20 برنامه فرهنگی ورزشی در طبس برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس از اجرای 20 برنامه فرهنگی ورزشی بمناسبت گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس و "روز اعجاز"خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در قالب مسابقات ورزشی و همایش‎های پیاده‌روی است.

20 برنامه فرهنگی ورزشی در طبس برگزار می‌شود

بهرام عزیززاده‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهارداشت: بمناسبت گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، برنامه‌های مختلف ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان و کمیته ورزش ستاد گرامیداشت "روز اعجاز" برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌های فرهنگی ورزشی از امروز آغاز شده است و به مدت یک‌هفته در قالب 20 فعالیت ورزشی ادامه می‌یابد.

حدود 100 ورزشکار صحرای طبس را در می‌نوردند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس از برگزاری همایش کویرنوردی منطقه‌ای اعجاز خبر داد و گفت: در این همایش بیش از 100 نفر از ورزشکاران استان‌های خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، کرمان و سمنان، شن‌زارهای صحرای طبس را در می‌نوردند.

عزیززاده‌مقدم به برگزاری مسابقات ورزشی منطقه‌ای در شهرستان طبس اشاره و تصریح کرد: یک دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی منطقه‌ای برگزار می‌شود که در این مسابقات شش تیم از استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد و سمنان حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نخستین دوره از مسابقات لیگ فوتبال شهرستان طبس با عنوان "جام اعجاز" برگزار می‌شود که بیش از 30 تیم به رقابت می‌پردازند.

رقابت بیش از 250 بانوی ورزشکار در مسابقات فرهنگی ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس به فعالیت‌های حوزه ورزش بانوان اشاره کرد و اذعان داشت: از دیگر برنامه‌های گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس "روز اعجاز" برگزاری مسابقات ورزشی از جمله شنا، تنیس روی میز، والیبال و آمادگی جسمانی در بخش بانوان است که بیش از 250 ورزشکار مشارکت دارند.

عزیززاده‌مقدم خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی و همایش پیاده‌روی در دو بخش آقایان و بانوان نیز از جمله فعالیت‎های فرهنگی ورزشی گرامیداشت "روز اعجاز" در شهرستان طبس است.

دیدار ورزشکاران طبسی و بشرویه‌ای در جام اعجاز

وی از برگزاری مسابقات قهرمانی بسکتبال در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان بین تیم‌های شهرستان‌های طبس و بشرویه یاد کرد و افزود: مسابقات والیبال، دارت و دوو میدانی همگانی و صحرائی با عنوان اعجاز نیز در بخش آقایان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه همایش‌های عمومی فرهنگی ورزشی در شهرستان طبس برگزار می‌شود، یادآور شد: همایش دوچرخه‌سواری با عنوان اعجاز در روز پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که بیش از 150 دوچرخه‌سوار مسافت 20 کیلومتر را رکاب می‌زنند.

عزیززاده‌مقدم خاطرنشان کرد: بمناسبت گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ماه و "روز اعجاز" تعدادی از ورزشکاران و کوهنوردان در دو بخش آقایان و بانوان شهرستان طبس به ارتفاعات اطراف طبس صعود می‌کنند.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول