اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حسینی خواستار شد

ضرورت برقراری ارتباط قراء ایرانی با قاریان دیگر کشور‌ها در ایام حج

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به ضرورت برقراری ارتباط قراء ایرانی با قاریان دیگر کشور‌ها در ایام حج گفت: عدم ارتباط مناسب با نخبگان قرآنی دیگر کشورها سبب شده ما برای مسابقات با دشواری بتوانیم یک قاری درجه ۳ پیدا کنیم.

ضرورت برقراری ارتباط قراء ایرانی با قاریان دیگر کشور‌ها در ایام حج

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید‌مصطفی حسینی در نشست آموزشی توجیهی کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزام به حج تمتع مناسک حج را فرصت مغتنمی برای دگرگونی زندگی انسان دانست و گفت: هنگامی که به سفر مشهد مقدس می‌رویم تا مدت‌ها انرژی داریم و هنگامی که به عتبات عالیات می‌رویم چند ماه منقلبیم. زیارت خانه خدا فرصت طلایی است و می‌تواند نقطه عطفی باشد که در زندگی، انقلابی به وجود بیاورد پس بهتر است شما از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنید.

تدوین تجربیات و خاطرات سفر می‌تواند کاروان سال‌های بعد را کمک کند

وی با اشاره به ضرورت تدوین گزارش این سفر توسط اعضای کاروان گفت: از شما قاریان قرآن تقاضا می‌کنم که تجربیات و خاطرات خود را در این سفر تدوین و به ما عرضه کنید تا سال‌های بعد اعضای کاروان از آن استفاده کنند.

عدم مناسب قرآنیان دیگر کشورها سبب شده برای مسابقات با دشواری یک قاری درجه سه پیدا کنیم

حسینی گرفتن ارتباط با قاریان دیگر کشور‌ها را یکی از کار‌های مهم در ایام حج دانست و گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که در این سفر وجود دارد ارتباط گرفتن با نخبگان قرآنی دیگر کشور‌ها است. این کار می‌تواند برای کشور ما بسیار مفید باشد زیرا عدم ارتباط مناسب با نخبگان قرآنی دیگر کشورها سبب شده ما برای مسابقات با دشواری بتوانیم یک قاری درجه سه پیدا کنیم، در حالی که با این ارتباطات شاید شما بتوانید به یک مرکز قرآنی بسیار قوی در یک کشور دست پیدا کنید و این گونه می‌توان با قراء دیگر کشورها آشنا شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ضمن التماس دعا از اعضای کاروان نور گفت: شما دوستان که به عنوان اعضای کاروان برگزیده شدید توفیق بسیار بزرگی نصیبتان شده و درخواست می‌کنم هنگام عبادات و زیارات به یاد ما هم باشید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول