اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد استرالیا| فدرر: باید آهسته قدم بردارم

مرد شماره 3 تنیس جهان گفت: من انرژی 25 سالگی‌ام را ندارم و باید آهسته قدم بردارم.

تنیس آزاد استرالیا| فدرر: باید آهسته قدم بردارم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ausopen، راجر فدرر مرد شماره 3 تنیس جهان روز دوشنبه در نخستین بازی خود در مسابقات تنیس آزاد استرالیا مقابل استیو جانسون به میدان می‌رود.

وی که حالا در سن 38 سالگی قرار دارد، در نشست خبری اظهار داشت: من انرژی 15 یا 25 سالگی را ندارم. امروزه شرایط فرق می‌کند. من فقط باید آهسته و موزون قدم بردارم.

فدرر افزود: فکر می‌کنم این مهم است که شما برای کاری که انجام می‌دهید هیجان داشته باشید. مثل زمان مدرسه؛ اگر شما موضوعی نداشته باشید دوست ندارید به مدرسه بروید و پشت میز بنشینید اما اگر شما علاقمندی‌هایی داشته باشید هیجان‌زده خواهید بود. من به تنیس علاقه دارم.

مرد شماره 3 جهان درباره بازی با جانسون، خاطرنشان کرد: بازی با کسی که مسابقات زیادی انجام داده سخت است. او آماده است و من نیستم. تمریناتم خیلی خوب انجام شده و امیدوارم که کافی باشد. می‌دانم یک مسیر طولانی برای قهرمانی وجود دارد.

فدرر ادامه داد: از اینکه با استیو بازی خواهم کرد هیجان‌زده هستم. او پسر خوبی است و فکر می‌کنم بازی خوبی با او خواهم داشت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول