اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد استرالیا| جوکوویچ: از نادال و فدرر الهام می‌گیرم

مرد شماره 2 تنیس جهان گفت: رقابت با نادال و فدرر باعث شده که بسیار مقاوم شوم و این انگیزه را داشته باشم تا در مسابقات شرکت کنم.

تنیس آزاد استرالیا| جوکوویچ: از نادال و فدرر الهام می‌گیرم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از AFP، نواک جوکوویچ مرد شماره 2 تنیس جهان تاکید کرد نسل جوان برای کسب عنوان قهرمانی گرنداسلم بسیار نزدیک و این نسل در تلاش است تا در صدر برترین‌های این رشته قرار بگیرد.

16 عنوان قهرمانی گرنداسلم که به دنبال هشتمین عنوان قهرمانی تنیس آزاد استرالیاست می‌داند برای قهرمانی دیگر حریفانی چون نادال، فدرر، دومینیک تیم، مدودوف و ... را پیش رو دارد. جوکوویچ در خصوص تلاش نسل جوان در تنیس، اظهار داشت: آنها نزدیک و نزدیکتر می‌شوند. این کاملا مشخص است.

مرد شماره 2 جهان در صحبت‌هایش به مسابقات سال گذشته و فشارهایی که در بازی با مدودوف و تسییتسیپاس داشت اشاره کرد و گفت: آنها یک ست عقب هستند و یک روز در آینده‌ای نزدیک به ما می‌رسند، این اتفاق خواهد افتاد. این موضوع اجتناب‌ناپذیر است.

جوکوویچ ادامه داد: من فکر می‌کنم این نسل جوان مهارت و قدرت زیادی دارد. آنها ساعت‌های زیادی را به تمرین اختصاص داده‌اند. فکر می‌کنم این نسل جوان بسیار سخت تلاش و تمرین می‌کند. این نشانه خوبی است چرا که حدس می‌زنم این یکی از راه‌های موفقیت است.

این تنیسور صربستانی با اشاره به اینکه برای کسب قهرمانی گرنداسلم شرایطی لازم است، عنوان کرد: برای قرار گرفتن در سطوح بالا باید بازیکن سالها بلوغ ذهنی، عاطفی و تجربه به دست آورد. این نوعی مبارزه با ترس است.

وی ادامه داد: من، نادال و فدرر به خاطر 10-15 سال گذشته می‌دانیم در این شرایط خاص باید چه کاری انجام دهیم. این کمی ما را راهنمایی می‌کند.

جوکوویچ تاکید کرد اینکه نادال و فدرر با این سن در چنین سطحی بازی می‌کنند می‌تواند الهام‌بخش باشد. وی گفت: ما 3 نفر خیلی از وقت‌ها از همدیگر الهام می‌گیریم و می‌فهمیم چطور می‌توانیم روی موانعی که هست غلبه کنیم.

مرد شماره 2 جهان با اشاره به ابراز خوشحالی از اینکه در مسابقه‌ای شرکت می‌کند که نادال و فدرر هم هستند، تصریح کرد: من فکر می‌کنم رقابت با آنها باعث شده که بسیار مقاوم شوم و این انگیزه را داشته باشم که هنوز اینجا بیایم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول