اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مسابقات پهلوانی قهرمانی جهان | سطح فنی پایین رقابت‌های کشتی پهلوانی؛ نه قابل پخش، نه قابل دفاع!

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی ضمن انتقاد به سطح فنی پایین رقابت‌های بین‌المللی کشتی پهلوانی گفت: سطح رقابت‌های به‌قدری پایین است که نه قابل پخش و نه قابل دفاع بود.

مسابقات پهلوانی قهرمانی جهان | سطح فنی پایین رقابت‌های کشتی پهلوانی؛ نه قابل پخش، نه قابل دفاع!

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سومین دوره مسابقات بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از روز گذشته در خراسان شمالی آغاز شد که در دومین روز، ورزشکاران کشورهای حاضر در بخش کشتی پهلوانی به رقابت پرداختند.

رقابت‌هایی که با سطح بسیار ضعیف و غیرقابل‌دفاع آن باعث شد تا انتقادات افراد بسیاری به این بخش از مسابقات بیان شود.

یاسر تقی زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد درباره وضعیت نامناسب فنی کشتی پهلوانی اظهار کرد: از همان ابتدا به شیوه انتخاب افراد برای مسابقات کشتی پهلوانی اعتراض خود را اعلام کرده بودیم و اکنون نیز نسبت به سطح مسابقات به‌شدت اعتراض داریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی نحوه انتخاب کشتی گیران پهلوانی را غیر کارشناسانه دانست و افزود: اگر تیمی از محلات بجنورد و خراسان شمالی برای این مسابقات جمع شده بودند، قطعاً سطح فنی بسیار بالاتری را به نمایش می‌گذاشتند.

وی سطح پایین این رقابت‌ها را باعث زیر سؤال رفتن زحمات برگزارکنندگان مسابقات بیان کرد و ادامه داد: این اتفاقات و نحوه رقابت بین افراد حتی قابلیت پخش از رسانه ملی را نداشت و جای هیچ‌گونه دفاعی نیز از آن وجود ندارد.

تقی زاده در انتها از تمام تلاش‌ها برای حضور نفرات مستعد خراسان شمالی در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: با هیات انتخاب و مدیران فنی جلسات متعددی برگزار شد تا از استعدادهای خراسان شمالی برای این رقابت‌ها استفاده شود و درحالی‌که کشتی گیران پهلوانی خراسان شمالی دارای مدال‌ها و عناوین برتر کشوری بودند اما هیچ‌کدام از آنان را برای حضور در این مسابقات راه ندادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول