اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

فیاضی: برای حضور در پلاس‌لیگا مصمم بودم/ رضایی قول داد که باشگاه به تعهداتش عمل کند

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌خواستم قرارداد تیم لهستان را امضا کنم، اما مدیرعامل باشگاه قول داد که مشکلات برطرف شود.

فیاضی: برای حضور در پلاس‌لیگا مصمم بودم/ رضایی قول داد که باشگاه به تعهداتش عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس، در همان روزهای ابتدایی نقل‌وانتقالات پوریا فیاضی، دریافت کننده ملی‌پوش تیم شهرداری ارومیه قراردادش با قرمزپوشان را به مدت‌یک فصل دیگر تمدید کرد. بندی در قرارداد فیاضی با شهرداری ارومیه وجود داشت که او می‌توانست در شرایطی اگر پیشنهاد خارجی داشت از شهرداری ارومیه جدا و لژیونر شود. این اتفاق خیلی زود افتاد و فیاضی یک پیشنهاد از پلاس‌لیگا دریافت کرد.

مذاکرات ابتدایی و توافقات اولیه بین طرفین حاصل شده و با این شرایط به احتمال زیاد به زودی باید شاهد حضور فیاضی در لهستان باشیم. فیاضی فصل گذشته هم مدت کوتاهی در تیم بدزین حضور پیدا کرد و به دلیل آنچه عدم پایبندی به تعهدات مالی از سوی باشگاه عنوان شد، این تیم را ترک کرد.

پوریا فیاضی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: چند روز پیش پیشنهادی از پلاس‌لیگا به دستم رسید. پیش از این هم یک پیشنهاد خیلی خوب از لیگ ترکیه داشتم، اما تصمیم گرفتم با ارومیه تمدید کنم. مسائلی وجود داشت که باید از سوی مدیریت باشگاه انجام می‌شد، اما کسی به آن توجه نمی‌کرد.

وی ادامه داد: روز گذشته با تیم لهستانی صحبت کردم و از آنها خواستم که قرارداد را برایم ارسال کنند و تصمیم داشتم که آن را امضا کنم. واقعاً برای حضور در لهستان مصمم بودم، چون از شرایط رضایت نداشتم. سال گذشته ما در ارومیه شرایط بسیار خوبی داشتیم و توانستیم تا رده سوم بالا بیاییم. امسال هم تیم خوبی بسته شد و مسئولان باید به فکر آغاز تمرینات باشند.

دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه، خاطرنشان کرد: تا حدودی به مسئولان حق می‌دهم، چون شیوع ویروس کرونا کار را برای همه سخت کرده، اما وقتی این همه زحمت کشیده و تیم خوبی آماده شده، مسئولان باید بیشتر به تیم توجه کنند. واقعاً حرف من فقط موضوعات مالی نیست، بلکه مجموعه‌ای از تعهدات است که امیدوارم عملی شود.

فیاضی ادامه داد: روز گذشته و پس از اینکه رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از موضوع مذاکره‌ام با باشگاه لهستانی خبردار شد با من صحبت کرد. او قول داد که باشگاه به تعهداتش عمل کند و هیچ نگرانی خاصی وجود نداشته باشد. من برای حضور در لهستان مصمم بودم، چون به هر حال در سال منتهی به المپیک لژیونر شدن یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود، اما این کار را نکردم و توقع دارم که همه‌چیر متقابل باشد.

وی اظهار داشت: قرارداد تیم لهستانی واقعاً خوب بود، اما من به صحبت‌های رضایی اعتماد کردم و به عشق مردم ارومیه در این تیم ماندم.روند خوب ما در فصل گذشته نیمه‌کاره ماند و امسال باید ماموریت‌مان را تمام کنیم. بعد از صحبتی که با رضایی داشتم دیگر پاسخی به تیم لهستانی ندادم و باشگاه‌ها هم زیاد منتظر بازیکنان نمی‌مانند و با این شرایط حضورم در پلاس‌لیگا عملاً منتفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول