اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه دیدار پرسپولیس و شهرخودرو| نیمکت‌نشینی رادو هنگام گرم کردن دروازه‌بان‌ها/خوش و بش رحمتی و خلیل‌زاده+ عکس

تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه شید کاظمی به مصاف هم رفتند که این مسابقه حواشی به شرح زیر داشت.

حاشیه دیدار پرسپولیس و شهرخودرو| نیمکت‌نشینی رادو هنگام گرم کردن دروازه‌بان‌ها/خوش و بش رحمتی و خلیل‌زاده+ عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو مشهد عصر امروز در قالب دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند. 

* خبرنگاران و اصحاب رسانه که برای پوشش خبری این بازی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بودند مقابل در ورودی ورزشگاه ایستادند و ساعت 17:55 دقیقه به آنها اجازه ورود داده شد و سپس در ساعت 18:25دقیقه از آنها خواسته شد که به خارج از ورزشگاه بروند.

* اتوبوس تیم شهرخودرو ساعت 16:55 دقیقه وارد ورزشگاه شد. 

* امید عالیشاه، حسین کنعانی‌زادگان و یحیی گل‌محمدی اولین نفرات تیم پرسپولیس بودند که وارد ورزشگاه شهید کاظمی شدند و پس از آنها بیرانوند، نوراللهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و محسن ربیع‌خواه، شجاع خلیل‌زاده، کریم باقری و وحید امیری نفرات دیگر سرخ‌پوشان بودند که خودشان را به محل مسابقه رساندند.

 

* چهار نفر از اعضای تیم شهرخودرو با خودروی شخصی به ورزشگاه شهید کاظمی آمدند.

* باشگاه شهرخودرو دسته گلی را برای اهدا به یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق این تیم تدارک دیده بود که این دسته گل به وسیله یک خودروی سواری به ورزشگاه شهید کاظمی آورده شد.

* هنگامی که خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش اخبار وارد ورزشگاه شده بودند ازدحام آنها در نزدیکی نیمکت‌ تیم پرسپولیس باعث شد که پزشک سرخ‌پوشان و افشین پیروانی به آنها برای حفظ فاصله اجتماعی تذکر بدهند.

* هنگام گرم کردن بازیکنان پرسپولیس و تمرینات گروهی برای آمادگی جهت انجام مسابقه سیدجلال حسینی، بشار رسن، رادو شوویچ، محسن ربیع‌خواه و مهدی عبدی روی نیمکت تیم نشسته بودند.

* علیرضا بیرانوند و امیرحسین بیات 2 دروازه‌بان پرسپولیس زیر نظر داود فنایی تمرینات اختصاصی را انجام می‌دادند و این در حالی بود که رادوشوویچ روی نیمکت نشسته بود.

 

* مهدی نادری بازیکن تازه مصدوم شده پرسپولیس با لباس شخصی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بود.

* پیش از شروع مسابقه مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم شهر خودرو و شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس خوش و بش گرمی را با یکدیگر انجام دادند و با هم شوخی پرداختند.

* این بازی تماشاگران ویژه‌ای را داشت که همراهان عوامل و اعضای تیم‌ها بودند و در هنگام خروج اصحاب رسانه از ورزشگاه شهید کاظمی از آنها خواسته شد که به عکسبرداری و فیلم‌برداری از این بازی نپردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول