اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ترکیب هیات اعزامی جودو به دادگاه CAS مشخص شد

ترکیب اعزامی فدراسیون جودو کشورمان به دادگاه بین المللی ورزش مشخص شد.

ترکیب هیات اعزامی جودو به دادگاه CAS مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه مراسم روز المپیک و تجلیل از ۶ قهرمان اظهار داشت: کار پسندیده ای است قدردان کسانی باشیم که در ورزش زحمت کشیده اند. این جای تشکر دارد که در زمان حیات از این ورزشکاران تجلیل می شود. امیدوارم این برنامه‌ها ادامه داشته باشد.

وی درباره همکاری درخشان عنوان کرد: موضوع دادگاه ببین المللی است. ما سعی کردیم درخشان را وارد کرده و اختلافات را کنار بگذاریم و به صورت واحد عمل کنیم. فردا جلسه با علی نژاد داریم، با وزیر و صالحی امیری هم پیش از این صحبت کرده بودیم تا لایحه پایانی را ببندیم. کادر اعزامی داورزنی، زارعی سرمربی وقت تیم ملی، خودم و سجادی است و ۲۶ شهریور در دادگاه حضور پیدا می‌کنیم.

میراسماعیلی درباره لایحه، خاطرنشان کرد: لایحه ارسال شده اما لایحه نهایی فکر می‌کنم تا ۲-۳ هفته آینده ارسال می شود.

رییس فدراسیون جودو درباره صحبت‌های منصوری عنوان کرد: این مربی که از ایران جدا شده دیروز مصاحبه کرد که جای گلایه دارد. امروز به صدا و سیما نامه می‌زنم. این شخص حاشیه‌های زیادی داشته و با شبکه‌های معاند مصاحبه کرده است.

وی درباره حضور کعبی زاده در فدراسیون گفت: درخشنده زحمت زیادی کشیده بود اما چون باید در سازمان خود فعالیت می کرد، کتبی زاده را با حفظ سمت سرپرست دبیری معرفی کردیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول