اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی آینده سمدو در بارسلونا / چرا مدافع راست آبی‌اناری‌ها غیرقابل فروش است؟

با اینکه نلسون سمدو عملکردی ضعیف مقابل بایرن مونیخ داشت ولی در لیست بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان کنونی قرار دارد.

بررسی آینده سمدو در بارسلونا / چرا مدافع راست آبی‌اناری‌ها غیرقابل فروش است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، 7 بازیکن اصلی در لیست بارسلونا در شمار بازیکنان غیرقابل فروش نام گرفتند. مسی، دی‌یونگ، تراشتگن، دمبله، گریژمان، لنگله و سمدو در لیست بازیکنان اصلی غیرقابل فروش بارسلونا قرار گرفتند.

این اسامی از سوی رئیس باشگاه بارسلونا مطرح شده ولی باید نام‌های جوانی چون آنسو فاتی، ریکی پوچ و رونالد آراخو به این لیست اضافه کرد اما چرا نلسون سمدو که در مقابل بایرن مونیخ عملکردی فاجعه‌بار را به ثبت رسانید و سر گل پنجم مقابل آلفونسو دیویس نابود شد غیرقابل فروش است.

طبق گزارش اسپورت، سمدو در بارسلونا 42 بازی به ثبت رسانده و در حال حاضر بهترین عملکردش از زمان حضورش در این تیم را به نمایش گذاشته است.

او در ابتدا زیر نظر والورده کار کرد و پس از آن با کیکه ستین نیز در دفاع راست بارسلونا قرار داشت و توانست کاملاً سرخیو روبرتو را به قسمتی دیگر بفرستد.

پس از رفتن دنی آلوس، مشکل دفاع راست به یک مشکل بزرگ بدل شده بود که از انریکه به بعد سرخیو روبرتو در آن قسمت بازی می‌کرد تا اینکه سمدو جای او را پر کرد.

به عقیده سران بارسلونا، ستاره پرتغالی پیشرفت بسیار خوبی در بارسلونا داشته و هنوز می‌تواند بهتر و بهتر شود.

او تاکنون برای آبی‌اناری‌ها یک گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل را نیز داده است. مدافع 26 ساله به قدری مورد اطمینان سران بارسلونا قرار دارد که حتی این باشگاه به معاوضه او با ژائو کانسلو فکر نکرد و به پپ گواردیولا جواب منفی داد.

به طور واضح مدیریت بارسلونا ادعا کرده که نلسون سمدو در این تیم خواهد ماند و غیرقابل فروش است. آنها معتقد هستند پتانسیلی که سمدو دارد می‌تواند به سطح دنی آلوس برسد و به یکی از مدافعان راست برتر دنیا بدل شود!

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول