اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رئیس سازمان لیگ تکواندو: باشگاه‌های سرخابی برای حضور در لیگ پیشنهادی نداده‌اند/فرصت ها را از دست می دهیم

رئیس سازمان لیگ برتر تکواندو گفت: خیلی از کشورها اردوها و مسابقات‌شان را با رعایت پروتکل‌ها آغاز کرده‌اند و اینجا فرصت را از دست می‌دهیم، امیدوارم نتیجه‌اش روی عملکرد ملی‌پوشان‌مان تاثر منفی نگذارد.

رئیس سازمان لیگ تکواندو: باشگاه‌های سرخابی  برای حضور در لیگ پیشنهادی نداده‌اند/فرصت ها را از دست می دهیم

محسن تمجید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه هنوز مجوزی برای برگزاری لیگ تکواندو صادر نشده، اظهار داشت: در بخش کیوروگی خیلی از کشورها و مخصوصا آنهایی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده‌اند اردوها و مسابقات را با رعایت پروتکل‌ها آغاز کرده‌اند. در این بازه زمانی فرصت را از دست می‌دهیم، امیدوارم نتیجه‌اش روی عملکرد ملی‌پوشان‌مان تاثر منفی نگذارد و با موفقیت در المپیک کارشان را انجام دهند.

وی تصریح کرد: چون بچه‌ها باید در تمرین و کوران مسابقات باشند تا آمادگی خود را حفظ کنند. مطمئناً با برگزاری تمرینات مجازی کیفیت المپین‌های ما افزایش پیدا نمی‌کند. یک سال دیگر تا بازی های المپیک توکیو زمان داریم و مدال‌آوری در این بازی ها برای کشورمان از اهمیت برخوردار است. خیلی‌ها نگاه‌شان روی کسب مدال در رشته تکواندو خواهد بود. 

وی افزود: متاسفانه هنوز نتوانستیم به منظور برگزاری لیگ کیوروگی مجوز بگیریم. البته ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، عدم امکان برگزاری رقابت های لیگ را به صورت کتبی اعلام نکرده، ما زیر ساخت‌های لازم را برای پیکارهای لیگ آماده کردیم و در حال رایزنی هستیم تا مجوز صادر شود.

رئیس سازمان لیگ برتر تکواندو درباره برگزاری لیگ پومسه، گفت: فدراسیون تکواندو فقط در رابطه با برگزاری لیگ پومسه مجوز مسابقات را گرفت و اوایل مهرماه استارت خواهیم زد.

تمجید با اشاره به زمان کم در جهت برگزاری مسابقات سال 99، عنوان کرد: مذاکره و جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون تکواندو، در رابطه با اینکه فصل تابستان را به منظور برگزاری رقابتها از دست دادیم، برگزار کردیم تا بر همین اساس مسابقات  لیگ تکواندو در بخش کیورگی رده‌های سنی خردسال و نونهال برگزار نشود. ضمناً در این سنین، بچه‌ها نکات و پروتکل بهداشتی را خوب رعایت نمی‌کنند. ولی در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان که لیگ برتر جام خلیج فارس هم شامل این مسابقات می‌شود تا آخر هفته دیگر بخشنامه برگزاری لیگ را رسماً در سایت فدراسیون اعلام خواهیم کرد. تیم هایی که تمایل دارند در لیگ شرکت کنند ثبت نام اولیه را انجام خواهند داد. در نهایت با تعداد تیم های محدود، مسابقات لیگ را برگزار خواهیم کرد تا به بهترین وجه پروتکل‌های بهداشتی از سوی شرکت‌کنندگان رعایت شود.

وی ادامه داد: در بزرگسالان حداکثر 10 تیم حضور دارند و به راحتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم مسابقات لیگ را برگزار کنیم. در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان سال قبل 25 تیم در بخش پسران و 22 تیم در قسمت دختران حضور داشتند که با این حجم تیم ها، نمی‌توانیم رقابت ها را شروع کنیم. البته اولویت با 10 تیم برتر سال گذشته خواهد بود.  

رئیس سازمان لیگ تکواندو با اشاره به اینکه با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی  آمادگی این را داریم تا مسابقات لیگ را آغاز کنیم، عنوان کرد: اگر لازم باشد روز قبل از مسابقه، خودمان در فدراسیون تست پی سی آر  را تمامی شرکت‌کنندگان می‌گیریم تا مطمئن شویم کسانی که داخل سالن مسابقات هستند هیچ کدام بیماری کووید19 را ندارند. البته در نهایت همه چیز منوط به صدور مجوز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای آغاز لیگ است.

تمجید در خصوص حضور باشگاههای پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در لیگ تکواندو خاطرنشان کرد: هنوز به باشگاههای سرخابی پیشنهاد حضور در لیگ تکواندو را ندادیم و از سمت مسئولان این دو باشگاه درخواست رسمی به فدراسیون تکواندو نیامده است و مکاتبه‌ای را با آنها نداشتیم.   

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول