اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رکوردگیری جایگزین مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی کشور شد

رئیس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری رکوردگیری به جای قهرمانی کشور این رشته خبر داد.

رکوردگیری جایگزین مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن رضایی در خصوص جایگزینی رکوردگیری به جای مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: با حضور معاون ورزش قهرمانی فدراسیون، جلسه ای را برگزار کردیم و با توجه به وضعیت جامعه نسبت به کرونا، تصمیم گرفتیم که مسابقات رکوردگیری جایگزین رقابت های قهرمانی کشور شود تا سلامتی ورزشکاران با خطری مواجه نباشد. اگر شرایط جامعه نسبت به ویروس مساعد باشد، رقابت های رکوردگیری را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب استان تهران برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر رکورد نفر سوم رنکینگ جهانی سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ را به هیئت های استانی ارسال کردیم تا ورزشکاران خود را بر این اساس تا نیمه شهریور ماه به فدراسیون اعلام کنند.

رضایی با اشاره به اینکه اگر شرایط برای برپایی اردوهای متمرکز مهیا شود، عنوان کرد: ورزشکارانی که توانسته باشند در رکوردگیری، نتایج خوبی را ثبت کنند به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد. امیدوارم که همه پارا دوومیدانی کاران تلاش و تمرین خود را ادامه دهند تا برای مسابقات آینده با مشکل آمادگی جسمانی مواجه نشوند.

رئیس انجمن پارادوومیدانی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خاطرنشان ساخت: از طریق مربیان از وضعیت تمرینی ورزشکاران و ملی پوشان اطلاع دارم. خوشبختانه در شرایط خوب آمادگی قرار دارند و این وقفه نتوانست مانع تمرین ورزشکاران و افزایش سطح آمادگی آنها شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول