اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شفیعی: به کمک تجربه خود توانستیم هورسان را شکست دهیم/ برخی رختکن‌ها دوش هم ندارد!

مدافع ملی‌پوش تیم والیبال سایپا گفت: در دیدار هفته نخست مقابل هورسان به کمک تجربه خود توانستیم حریف را شکست دهیم.

شفیعی: به کمک تجربه خود توانستیم هورسان را شکست دهیم/ برخی رختکن‌ها دوش هم ندارد!

علی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی تیم والیبال سایپا در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل هورسان رامسر، اظهار داشت: اولین مسابقه ما در شرایط خاصی برگزار شد. تیم هورسانوضعیت مشخصی نداشت و اصلاً معلوم نبود که با چه نفراتی به تهران خواهد آمد. از سبک بازی آنها اطلاعاتی نداشتیم.

وی ادامه داد: تا آخر فصل همه از تیم ما انتظار پیروزی دارند و این موضوع فشار زیادی به تیم ما وارد می‌کند. خوشبختانه بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. بازیکنان هورسان خیلی عالی بازی کردند و اگر این روند را حفظ کنند نتایج بسیار خوبی کسب خواهند  کرد. ما در لحظات عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. در بسیاری از لحظات بازی هورسانی‌ها بهتر از ما بودند، اما ما با تجربه خود توانستیم در لحظات حساس عملکرد خوبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

مدافع ملی‌پوش تیم والیبال سایپا درمورد میزبانی نارنجی‌پوشان در سالن اختصاصی سایپا، عنوان کرد: سایپا سالن خوبی دارد. رختکن و کف‌پوش و امکانات خوبی هم در این سالن وجود دارد. تنها ضعف این سالن عدم وجود جایگاه تماشاگران است که با وجود کرونا فکر می کنم نیازی به آن نباشد. خیلی از شهرها که بازی می‌کنیم حتی دوش هم ندارند! نمی‌خواهم بگویم سالن درجه یک است، اما از خیلی شهرهای دیگر شرایط بهتری دارد.

شفیعی در مورد شرایط کلی تیم والیبال سایپا در این فصل، گفت: امسال کار خیلی سخت است و چند تیم سطح بسیار نزدیکی بهم دارند. بازیکنان بین تیم‌ها پخش شده‌اندو  در این بین سایپا هم تیم خوبی دارد. فقط به زمان نیاز داریم تا در شرایط مسابقه هماهنگ تر باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول