اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تیشه‌گران: مشکلی مالی برای اعزام برون‌مرزی نداریم/ اعلام زمان برگزاری رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: با حمایت و کمک هیأت رئیسه فدراسیون، ورزشکاران خود را به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌کنیم.

تیشه‌گران: مشکلی مالی برای اعزام برون‌مرزی نداریم/ اعلام زمان برگزاری رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان

مهران تیشه‌گران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ناشنوایان گرچه نمی توانند با گوشهایشان بشنوند اما با هزاران دریافت‌های قلبی صداهایی را می‌شنوند که ما نمی‌شنویم. اینجانب این روز جهانی را خدمت ناشنوایان گرامی، بالاخص ورزشکاران عزیز و مربیان زحمت‌کش تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت‌های هرچه بیشتر در همه زمینه‌های ورزشی، علمی و اجتماعی را دارم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در خصوص برگزاری مسابقات مجازی، عنوان کرد: جهت ایجاد اشتیاق، انگیزه و نشاط در بین جامعه ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا برنامه‌های مجازی را داشتیم. در رقابت های کاراته آنلاین 5 رده سنی و کمربندهای مختلف طبق قوانین فدراسیون جهانی کاراته (WKF) برگزار و قضاوت این مسابقات توسط شورای فنی انجمن کاراته و کمیته داوران بود. اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین با حضور 26 شرکت کننده در بخش بانوان و 19 شرکت کننده در بخش آقایان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند. 

تیشه‌گران از برگزاری رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در هفته جاری خبر داد و گفت: همایش کمک مومنانه با حضور معاونان وزیر و مسئولان سازمان بهزیستی که با فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان مشارکت فرهنگی دارند، قرار است چهارشنبه 9 مهر ماه برگزار شود. 

وی با اشاره به اینکه منتظر مجوزهای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی جهت برگزاری اردوهای تیم‌های ملی مختلف هستیم، اذعان کرد: برای حضور در المپیک ناشنوایان در بسکتبال و فوتبال مسابقات انتخابی را در قاره آسیا پیش‌رو داریم که قرار است در کوالا‌لامپور مالزی برگزار شود. به محض اینکه این مجوز آغاز اردوها به فدراسیون داده شود تمرینات ورزشکاران را استارت خواهیم زد و ملی‌پوشان را آماده این رویدادها می‌کنیم تا با قدرت تمام بتوانند کسب سهمیه کنند. 

تیشه‌گران در خصوص اینکه برای اعزام به مسابقات برون مرزی مشکل مالی نداریم، خاطر نشان ساخت: در حالی که اکنون شرایط سخت اقتصادی و بی‌ثباتی نابسامان ارز در کشورمان وجود دارد ولی این آمادگی داریم که با حمایت و کمک هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ورزشکارن خود را به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام کنیم. اعضای هیأت رئیسه در سالهای قبل هم اعلام کرده‌ بودند که هیچ وقت به خاطر بی‌پولی اعزام‌ها را کنسل نکنید. عزم خودمان را جزم کرده‌ایم که تمامی ورزشکاران خود را به مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم. بر همین اساس هر وقت که زمانبندی مسابقات اعلام شود با کمک هیأت رئیسه قوی فدراسیون اعزام را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول