اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نشست دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی با رئیس کمیته ملی پارالمپیک

نشست سرپرست و همکاران دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی پارالمپیک با رئیس، دبیر اجرایی و رئیس آکادمی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

نشست دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی با رئیس کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نشست سرپرست و همکاران دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی آکادمی ملی پارالمپیک با رئیس، دبیر اجرایی و رئیس آکادمی کمیته ملی پارالمپیک در راستای آغاز طرح پزشکی از راه دور آکادمی ملی پارالمپیک برگزار شد.

 امیر حسین براتی، سرپرست این دپارتمان و همکاران وی دکتر مریم میرشاهی، دکتر زهرا علیزاده، دکتر افسانه گلشن راز و دکتر شهزاد محمدی نیز حضور داشتند.

این طرح به منظور توسعه ارائه خدمات به ورزشکاران پارالمپیکی در زمینه پزشکی و ورزشی، تغذیه، مصرف داروهای مجاز و مکمل های ورزشی و روان‌شناسی پیش بینی شده و مطالعات و برنامه‌ریزی جهت اجرای آن از چهار ماه پیش توسط دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی پارالمپیک آغاز شد.

در گام اول اجرای این طرح معاینات اولیه و تشکیل پرونده های پزشکی ورزشکاران منتخب پارالمپیکی طی روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه سال جاری انجام و در نشستی که برگزار شد، فرآیند اجرایی و توسعه این طرح و روند ارائه خدمات به ورزشکاران پارالمپیکی بررسی و تشریح شد و محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز بر اولویت سلامت ورزشکاران تاکید کرد.

در این طرح، سه متخصص پزشکی، ورزشی، دو متخصص تغذیه و دو متخصص داروسازی، با آکادمی ملی پارالمپیک همکاری دارند.

در پایان این نشست نیز سرپرست این دپارتمان و همکاران وی در این طرح احکام خود را از دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک دریافت کردند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول