اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تحول ورزش همگانی در ناشنوایان

جلسه روسای انجمن‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های همگانی با حضور مسئولین فدراسیون ورزشهای ناشنوایان برگزار شد.

تحول ورزش همگانی در ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، نشست روسای انجمن‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف دریافت نظرات و پیشنهادات روسای انجمن‌ها در جهت توسعه و گسترش ورزش همگانی در ورزشکاران ناشنوایان با حضور معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نایب رئیس بانوان فدراسیون، نقشبندی مسئول کمیته همگانی فدراسیون و رؤسای انجمن‌های ورزشی فدراسیون همگانی در سالن آمفی تئاتر فدراسیون و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون در ابتدا ضمن خیرمقدم به حاضرین با اشاره به تاریخچه فدراسیون و دستاوردهای چندین ساله ورزشکاران ناشنوا و اماکن ورزشی در اختیار فدراسیون توضیحاتی پیرامون قدمت ورزش ناشنوایان و زیرساختماهای آن بیان کرد.

معتمدی در ادامه سیاست‌های و توجه خاص به ورزش قهرمانی و نیاز به توسعه و ترویج ورزش همگانی در این فدراسیون را امری حیاتی قلمداد و با اشاره به تعدد ورزشکاران ناشنوا در بخش همگانی به نسبت جامعه ناشنوایان سراسر کشور، اهمیت به این حوزه را خواستار شد.

نایب رئیس بانوان و مسئول کمیته همگانی توضیحاتی پیرامون ورزش بانوان و اهمیت ترویج بعد همگانی و اقدامات صورت گرفته در بخش همگانی و ایجاد ساختار سازمانی در بخش ورزش همگانی سراسر کشور را بیان کردند.

در پایان جلسه اعضا شرکت‌کننده پیشنهادات و نظرات خود را در راستای توسعه ورزش همگانی عنوان و از اماکن و مجموعه ورزشی فدراسیون بازدید کردند.

برگزاری وبینارهای آموزش زبان اشاره و معرفه رشته‌های مختلف، تنظیم سند چشم‌انداز و برنامه راهبردی ورزش همگانی، برنامه‌ریزی و توجیه خانواده‌های ناشنوایان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول