اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی انقلاب فرانسوی در رئال مادرید / گزینه‌های مد نظر زیدان

رئال مادرید که در پنجره تابستانی خریدی انجام نداد برنامه دارد تا ستاره‌های مدنظر زیدان را در تابستان 2021 خریداری کند.

بررسی انقلاب فرانسوی در رئال مادرید / گزینه‌های مد نظر زیدان

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید پس از 40 سال در تابستان بازیکنی نخرید. این تیتری بود که در تمامی رسانه‌های دنیا دست به دست شد و باعث شد تا بسیاری این کار مدیریت و کادر فنی مادرید را تحلیل کنند. برخی نیز از در ذیل این خبر از هوشمندی مدیریت مادرید سخن گفتند. ذکاوتی که شاید در تابستان بعدی اثراتش دیده شود.

در گزارش‌های پیش نمونه‌ای از مدیریت هوشمندانه رئال مادرید را برشمردیم. ( می‌توانید در اینجا بخوانید)

در گزارش دیگری از مهمترین خریدهای نقل و انتقالات 2020 سخن گفتیم که رئال مادرید سهمی در آن ندارد. (در اینجا بخوانید)

رئال مادرید با فروش بازیکنانش توانست مبلغ زیادی بدست آورد تا در تابستان 2021 گزینه‌های مدنظر زیدان را خریداری کند.( در اینجا بخوانید)

از ادواردو کاماوینگا،پل پوگبا، ارلینگ هالند و کیلیان ام‌باپه به عنوان گزینه‌های اصلی رئال مادرید در تابستان 2021 سخن می‌گویند.

مشکل اصلی رئال مادرید عدم گلزنی است که زیدان می‌خواهد با خرید ستاره‌های گلزن این مشکل را حل کند. (در اینجا می‌توانید گزارش مفصل در خصوص مشکل اصلی زیدان با رئال را بخوانید)

اما ستاره‌های دیگری نیز در رسانه‌ها به عنوان خرید دیگر رئال مادرید مطرح می‌شود. باشگاه رئال مادرید می‌خواهد با بودجه‌ای که در این سال‌ها بدست آورده انقلابی در ترکیب خود به وجود آورد.

این انقلاب را «انقلاب فرانسوی» نامیده‌اند زیرا که زیدان بیش از هر کشور دیگری به ستاره‌های هم‌وطن خودش چشم دارد.

*خط دفاع

دایوت اوپامکانو

ستاره 21 ساله لایپزیگ که امسال شدیداً زیرنظر آرسنال قرار داشت. او در خط دفاعی لایپزیگ درخشان ظاهر شد و یکی از مهره‌های اصلی این تیم آلمانی در رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

*ژول کُنده

سویا با درخشش ستارگانی پیش از این در دنیا خیلی معروف نبودند قهرمان اروپا شد. همین مسئله کمک کرد که تا از ستاره‌های اصلی سویا و لوپتگی بیشتر صحبت شود.

یکی از آن افراد مدافع 21 ساله فرانسوی به نام «ژول کنده» بود که به شدت از طرف پپ گواردیولا مورد تمجید قرار گرفت.

منچسترسیتی سعی داشت تا این مدافع را به اتحاد آورد ولی نتوانست با سویا توافق کند. سرانجام روبن دیاس از بنفیکا راهی سیتی شد.

گزارش کامل در خصوص سویا را می‌توانید در اینجا بخوانید.

*خط میانی

ادواردو کاماوینگا

شاید اگر پاندمی ویروس کرونا رخ نمی‌داد اکنون ستاره 17 ساله رن برای زیدان بازی می‌کرد. این بازیکن از مدت‌ها پیش زیر نظر رئال مادرید قرار گرفته و زیدان هر طور که شده او را به مادرید می‌آورد.

به نظر می‌رسد خرید کاماوینگا قطعی شده و تابستان 2021 او راهی کهکشانی‌های مادرید خواهد شد.

*حسام عوار

لیون با هدایت رودی گارسیا و ستارگان خود توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد. تیمی که منچسترسیتی و پپ گواردیولا را نابود کرد و حتی بایرن مونیخ را نیز بسیار اذیت کرد

یکی از ستارگانی که بازی‌سازی اصلی لیون را انجام می‌داد «حسام عوار» نام داشت.

این بازیکن هم در آستانه انتقال به آرسنال قرار داشت ولی باز هم سران توپچی نتوانستند یک ستاره دیگر فرانسه را به خدمت گیرند.

او اکنون در تیر رس بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپا قرار گرفته است. رئال نیز با مشاهده تکنیکش مجذوب ستاره 21 ساله شده و می‌خواهد وی را به یکی از خریدهای تابستانی خود تبدیل کند.

*پل پوگبا

پنج شنبه شب پل پوگبا در مصاحبه‌ای رسمی اعلام کرد که رویای رسیدن به مادرید را در سر می‌پروراند.

پوگبا در تیم منچستریونایتد اصلا نتوانست خوش بدرخشد و ثبات داشته باشد. به همین دلیل می‌خواهد با هدایت زیدان دوباره روزهای خوش تورین را به نمایش گذارد.

*خط تهاجمی

*کیلیان ام‌باپه

 

یکی از خریدهای بسیار محتمل رئال مادرید در تابستان 2021 کیلیان ام‌باپه است. ستاره 21 ساله فرانسوی به طور رسمی اعلام کرد که سال آینده از جمع پاریسی‌ها جدا می‌شود و از رئال مادرید و لیورپول به عنوان مقصدهای بعدی سخن می‌گویند.

با توجه به پروژه‌ای رئال مادرید آغاز کرده به نظر می‌رسد رسیدن ام‌باپه به سانتیاگو بیشتر از آنفیلد باشد. در این خصوص سایت اسپورت 360 طرحی جالب را منتشر کرده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول