اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: به مسی و دی‌یونگ استراحت دادیم / بارسا به لئو نیازمند است

رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا از علت غیبت مسی گفت و در خصوص شرایط کنونی تیم سخن گفت.

کومان: به مسی و دی‌یونگ استراحت دادیم / بارسا به لئو نیازمند است

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در چارچوب بازی چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا میهمان دیناموکیف اوکراین است.

بارسا با 9 امتیاز صدرنشین این گروه است و یوونتوس با 6 امتیاز در رده دوم، دیناموکیف با یک امتیاز سوم و فرنتس‌واروش با یک امتیاز در قعرجدول قرار دارد.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل دینامو در خصوص غیبت مسی گفت: ما تصمیم گرفتیم به مسی و دی‌یونگ استراحت بدهیم. شرایط ما در لیگ قهرمانان اروپا خوب است و این 2 بازیکن در تمامی بازی‌ها حضور داشتند و نیاز دارند تا استراحت کنند.

وی ادامه داد: اومتیتی مدت زمان زیادی مصدوم بوده است و اکنون به خوبی تمرین می‌کند. او انگیزه دارد تا به آمادگی برسد و به نظرم 2 هفته دیگر به لیست بازیکنان ما اضافه می‌شود. آراخو همچنان در حال ریکاوری است و مینگوئزا این شانس را دارد که به تیم اضافه شود.

سرمربی بارسلونا گفت: از نتایجی که تیم گرفته راضی نیستم ولی ما جاه‌طلب هستیم و خوشحالم که در حال تلاشیم. فردا یک بازی دیگر است، یک فرصت دیگر تا نشان دهیم کیفیت ما چقدر است.

وی گفت: ما زیاد در مورد مسی صحبت می‌کنیم. او همیشه نشان داده چقدر در تیم تاثیرگذار است و همه توانش را در بازی می‌گذارد. او همچنان بازیکنی است که به او نیاز داریم.

سرمربی بارسلونا در خصوص خریدهای ژانویه گفت: اکنون زمان مناسبی برای فکر کردن در این خصوص نیست. هنوز ما به پنجره زمستانی نرسیدیم.

کومان تصریح کرد: دست در حال سازگار شدن با تیم است، خوب تمرین می‌کند و با مصدومانی که اکنون داریم او بازیکنی مهم برای ما شده است.

وی تصریح کرد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ساده‌تر از لالیگا نیست. ما تا انتهای فصل برای قهرمانی در اسپانیا و اروپا تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول