اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تمرین خانگی ملی‌پوشان تکواندوی بانوان+فیلم

ملی‌پوشان تکواندو بانوان همچنان با تعطیلی اردوهای تیم ملی اما تمرینات خود را در خانه پیگیری می‌کنند.

تمرین خانگی ملی‌پوشان تکواندوی بانوان+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که قرار بود اردوهای تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان پس از اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش همانند اردوی مردان در محل سالن تمرین تیم‌های ملی برگزار شود اما چند بار به خاطر همگیری ویروس کرونا، ایجاد محدودیت‌ها کرونایی و بروز برخی مشکلات به زمان دیگری موکول شد.

بر همین اساس در این مدت طولانی از عدم برگزاری اردوها، چهار هوگوپوش تیم ملی بانوان (مهلا مومن زاده و غزل سلطانی در وزن اول المپیکی (49- کیلوگرم) و ناهید کیانی و یلدا ولی نژاد در وزن دوم المپیکی (57- کیلوگرم) که به اردو دعوت شده بودند، تمرینات خانگی خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی ادامه دادند تا پس از کاهش اوج کرونا مجددا‍ تمرینات خود را در کمپ تیمهای ملی آغاز کنند. 

همچنین با توجه به اعمال محدودیت ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص منع عبور و مرور در سراسر کشور و تعطیلی دو هفته‌ای، تمرینات این نفرات هم به تاریخ 15 آذر ماه و پس از گرفتن تست PCR موکول شد. 

اما با این حال ملی‌پوشان تکواندو بانوان ایران تمرینات آمادگی جسمانی، هوازی و تکنیکی خود را به صورت آنلاین زیر نظر مهرو کمرانی سرمربی و سایر کادر فنی تیم ملی بانوان کماکان در خانه ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول