اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لشگری: امکانات زیادی برای میزبانی از اردوهای تیم ملی داریم

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آمادگی این را داریم تا از اردوهای سایر تیم‌های ملی میزبانی کنیم.

لشگری: امکانات زیادی برای میزبانی از اردوهای تیم ملی داریم

امیرعباس لشگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به این که اردوی تیم ملی کاراته بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد، اظهار داشت: با فدراسیون کاراته مکاتباتی داشتیم که پیشنهاد دادند تا میزبان مرحله اول اردوی تیم ملی بانوان باشیم. کارهای اولیه و تفاهم‌نامه انجام شده است و در قالب این تفاهم‌نامه، خدماتی را به تیم ملی کاراته بانوان خواهیم داد. برهمین اساس تمرینات ملی‌پوشان هم در سالن ورزشی که روبروی هتل فرهیختگان قرار دارد، برگزار خواهد شد. همچنین این هتل به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص دارد و حتی از بیرون مسافر نمی‌گیرد و اردونشینان در قرنطینه هستند.

وی ادامه داد: تست PCR در روز چهارشنبه 19 آذر ماه از اعضای تیم ملی کاراته بانوان گرفته می‌شود و بعد از منفی شدن تست‌شان، از روز پنجشنبه 20 آذر ماه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین آغاز خواهد شد. 

لشگری با اشاره به اینکه آمادگی داریم تا از اردوهای سایر تیم‌های ملی میزبانی کنیم، عنوان کرد: واحد دانشگاه آزاد شهرهای زاهدان و بوشهر که جزو شهرهای با وضعیت سفید کرونایی هستند، سالن تمرین و هتل داریم. در این رابطه نیز مکاتباتی با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کرده‌ایم که قرار شد، بررسی کنند و فدراسیون‌های که علاقمند برگزاری اردو در مجموعه‌های دانشگاه آزاد را دارند، معرفی کنند. همچنین بنده به همراه با کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک از امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی در شهر بوشهر بازدید کردیم و این مجموعه مورد تایید کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک هم قرار گرفت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول