اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش پاراتیراندازی: حضور در فضای اردویی باعث ارتقای رکوردها می‌شود

ملی پوش پاراتیراندازی گفت: امکانات و تجهیزاتی که فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در اختیار ملی‌پوشان پاراتیراندازی قرار داده، بسیار ایده‌آل و مناسب بوده است.

ملی‌پوش پاراتیراندازی: حضور در فضای اردویی باعث ارتقای رکوردها می‌شود

سید محمدرضا میرشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آغاز اردوهای تیم ملی پاراتیراندازی، اظهار داشت: اردوی پاراتیراندازی از روز 24 آذر ماه با حضور 5 تیرانداز زن و مرد آغاز شد و در نهایت این اردوی دو هفته‌ای هشتم دی ماه به پایان می‌رسد. قرار شده است هر ماه یک اردو دو هفته‌ای داشته باشیم. در چند روز ابتدایی اردو به میزبانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد. سپس چهار روز هم در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی به تمرینات‌مان ادامه دادیم.

وی افزود: در سالن چند منظوره فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین یک خط تیراندازی ایجاد کردند. این سالن شرایط بسیار خوبی برای ورزشکاران جانباز و معلول ایجاد کرده، فاصله زیادی بین نفرات وجود دارد و ارتفاع تا سقف زیاد است. تمرینات فاصله 50 متر را هم در سالن تیراندازی آزادی برگزار می‌کنیم.

ملی‌پوش پاراتیراندازی با اشاره به اینکه شرایط اردویی در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بهتر مطلوب‌ است، عنوان کرد: امکانات و تجهیزاتی که فدراسیون در اختیار ملی‌پوشان پاراتیراندازی قرار داده است بسیار ایده‌آل و مناسب بوده است. از نظر خوابگاه، تغذیه و پروتکل‌های بهداشتی به شدت رعایت می‌کنند. 

میرشفیعی در مورد رکوردهای نفرات حاضر در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی خاطرنشان کرد: وقتی تمرینات اردویی استارت می‌خورد و از این رو ایرادات تکنیکی زیر نظر کادر فنی بر طرف می‌شود. مشکلات در اردوی تیم ملی کاهش پیدا می‌کند و فضای اردویی باعث می‌شود تا با تمرکز بیشتر به تمرین بپردازیم بر همین اساس در مدت یک هفته رکوردهای بچه‌ها ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول