اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پدری-مسی ؛ یادآور روزهای رونالدینیو و لئو / تاکنون پسر 17 ساله به این خوبی دیده‌ بودید؟ +عکس و فیلم

نمایش پدری و پاس گل زیبایش به مسی نشان داد که پسربچه 17 ساله بارسلونا چقدر نبوغ و استعداد بالایی دارد.

پدری-مسی ؛ یادآور روزهای رونالدینیو و لئو / تاکنون پسر 17 ساله به این خوبی دیده‌ بودید؟ +عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز بارسلونا مقابل رئال وایادولید به برتری 3 بر صفر رسید و نمایشی زیبا را به اجرا گذاشت.

مرد اول میدان مثل همیشه لئو مسی بود که توانست رکورد پله را بشکند و با 644 گل به برترین گلزن تاریخ فوتبال در یک باشگاه بدل شود.

اما بازیکن 17 ساله بارسلونا در این جدال توانست نمایشی دیدنی از خود به ثبت رساند تا مارکای مادریدی تیتر «آیا دیده‌اید پسری اسپانیایی در سن 17 سالگی آنقدر خوب بازی کند؟» را در سایت خود منتشر کند.

پدری از زمانی که در ترکیب کومان قرار گرفت، استعداد خود را به نمایش گذاشت و حالا به یکی از مهره‌های اصلی خط میانی و تهاجمی بارسا تبدیل شده است.

او توانسته با نمایش‌های دیدنی خود ایده کومان برای سیستم تیم را تغییر دهد و حتی باعث شود تا «آنتوان گریژمان»، ستاره 120 میلیون یورویی نیمکت نشین شود.

کومان پس از این بازی در نشست خبری از عملکرد پدری تمجید کرد و اظهار داشت: وقتی کنار مسی بازیکنی با کیفیت قرار گیرد، طبیعی است او هم می‌تواند فوق‌العاده کار کند. رابطه مسی و پدری در جریان میدان فوق‌العاده بود.

پاس گل او که با یک ضربه پشت پا برای مسی ساخته و پرداخته شد به تیتر رسانه‌ها بدل شد و همه از نبوغ یک استعداد اسپانیایی صحبت کردند. مارکا نوشت که هیچ‌کس به اندازه پدری، لئو را درک نمی‌کند و با زبان فوتبال او در میدان بازی می‌کند.

 

 

رسانه مادریدی نوشت که پاس پشت پای او به مسی بیانگر نبوغش بود و می‌تواند حالا در ترکیب تیم ملی اسپانیا بازی کند. مارکا مدعی شد که پدری باید به ترکیب انریکه برای جام ملت‌های اروپا دعوت شود تا بتواند برای ماتادورها این نمایش دیدنی را به اجرا گذارد.

نمایش پدری و مسی به قدری برای هواداران و رسانه‌ها در هفته‌های اخیر جذاب بوده که این زوج را با زوج سال‌های 2007 و مسی و رونالدینیو مقایسه می‌کنند. 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول