اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مودریچ با رئال به توافق رسید/ برنده توپ طلا در تیم زیدان می‌ماند

طبق گزارش رسانه‌های مادریدی، باشگاه رئال و مودریچ بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیدند.

مودریچ با رئال به توافق رسید/ برنده توپ طلا در تیم زیدان می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع تمدید قراداد برخی بازیکنان رئال مادرید به یکی از مسائل مهم باشگاه بدل شده است. از سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان تیم گرفته تا لوکاس واسکز، مهره اصلی زیدان و لوکا مودریچ 35 ساله که اکنون وظایف اصلی خط میانی رئال را برعهده گرفته است.

با اینکه به نظر می‌رسد، باشگاه رئال مادرید در تابستان 2021 با خرید بازیکنی مثل «ادواردو کاماوینگا» قصد دارد، برای مودریچ جانشینی پیدا کند ولی زیدان می‌خواهد این بازیکن به مدت یک سال دیگر در سانتیاگو بماند.

طبق گزارشی که مارکا و آ.اس هر دو تایید کردند، رئال مادرید و مودریچ بر سر تمدید قرارداد یک ساله به توافق رسیدند و به نظر می‌رسد ستاره کروات تا 36 سالگی در مادرید بازی خواهد کرد.

رسانه‌های مادریدی گزارش دادند که عملکرد مودریچ در ماه‌های اخیر سران رئال را مجاب کرده که با او یک سال دیگر تمدید کنند. ستاره کروات که خود علاقه مند به ماندن در جمع تیم زیدان بود، پیشتر گفته بود که حتی حاضر به کاهش حقوقش در مادرید است. به همین دلیل به نظر می‌رسد دستمزد مودریچ در سال بعد پایین‌تر از این فصل باشد.

برنده توپ طلا در سال 2018 در مصاحبه‌ای دیگر اعلام کرده بود که می‌خواهد در سانتیاگوبرنابئو از فوتبال کناره‌گیری کند و باید دید آیا مودریچ در تابستان 2022 این تصمیم را عملی می‌کند یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول