اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لیگ بوکس برگزار می‌شود؟

دبیر فدراسیون بوکس گفت:در اوایل اسفند ماه زمان بسیار خوبی وجود دارد تا تمامی بوکسورها و ملی‌پوشان در پیکارهای لیگ شرکت کنند.

لیگ بوکس برگزار می‌شود؟

حمیدرضا قبایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا لیگ بوکس امسال برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: مطمئن باشید بعد از چند سال وقفه، سعی داریم رقابتهای لیگ بوکس را با کیفیت و سطح بالا برگزار کنیم. بر همین اساس مجوز‌های برگزاری مسابقات با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش دریافت کرده‌ایم. تمام برنامه‌‌ها و کارهای مقدماتی را انجام داده‌ایم. قطعا مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ با حضور مسئولان تیم‌ها، اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان قطعی برگزاری مسابقات لیگ هم گفت: در اوایل اسفندماه زمان بسیار خوبی وجود دارد تا تمامی بوکسورها و ملی‌پوشان در پیکارهای لیگ شرکت کنند. با توجه به برنامه‌ریزی‌ها که انجام داده‌ایم و قطعا مسابقات لیگ را با قدرت استارت می‌زنیم. ولی هم اکنون ثبت نام تیم‌ها را انجام می‌دهیم.

قبایی‌زاده درباره آغاز اردوی تیم ملی جوانان در کیش تصریح کرد: دور سوم اردوی تیم بوکس جوانان از روز 23 دی ماه به مدت دو هفته در جزیره کیش برگزار خواهد شد. بوکسورهای دعوت شده به اردو می بایست با در دست داشتن تست PCR و معرفی نامه هیات استان روز دوشنبه (۲۲ دی‌ماه)  خود را به کادرفنی تیم جوانان مستقر در مجموعه ورزشی کبکانیان (خوابگاه کاراته) معرفی کنند. لازم به ذکر است که اردوهای تیم ملی بزرگسالان و جوانان نیز چند ماه است که به طور پیوسته انجام می‌شود.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی بوکس کشورمان از روز 25 دی ماه، عنوان کرد: در راستای آمادگی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک و بازی‌های المپیک توکیو اردوی سه هفته‌ای 8 بوکسور از 25 دی ماه تا 18 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود. همچنین در تمرینات این مرحله تیم ملی، اردوی مشترکی با تیم ملی بوکس بزرگسالان سوریه خواهیم داشت.  روز اول بهمن با هشت بوکسور راهی تهران می‌شود تا اردویی تمرینی با تیم ایران داشته باشد. این اردو به مدت ۲ هفته خواهد بود و دیدارهای تدارکاتی هم بین دو تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول