اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ولی‌نژاد: مدال طلای المپیک را به پدرم تقدیم می‌کنم

دارنده مدال طلای تکواندوی بازی‌های 2018 المپیک نوجوانان گفت: خیلی تمرین کرده‌ام و انگیزه زیادی برای شرکت در مسابقات لیگ دارم تا به اردوی تیم ملی راه پیدا کنم.

ولی‌نژاد: مدال طلای المپیک را به پدرم تقدیم می‌کنم

یلدا ولی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات لیگ تکواندو بانوان در سال 99 اظهار داشت: این دوره از رقابت های لیگ تکواندو با سال های قبل متفاوت است. تعداد تیم‌های کمتری در لیگ شرکت دارند. نفرات برتر از این پیکارها به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. خیلی تمرین کرده‌ام و انگیزه زیادی برای شرکت در مسابقات لیگ دارم تا به اردوی تیم ملی راه پیدا کنم. 

وی ادامه داد: در اردوی تیم ملی نیز بازیکنانی خوبی نظیر طیبه پارسا، ناهید کیانی و تینا مدانلو حضور دارند. باید خیلی تلاش کنم تا بتوانم برای وزن 57- کیلوگرم انتخاب شوم. 

ولی‌نژاد با اشاره به اینکه امسال تیم فتح صدر البرز در لیگ تکواندوی بانوان بهترین نتیجه را خواهد گرفت، گفت: مسئولان تیم مان امسال بهترین بازیکنان را جذب کرده‌اند تا بهترین نتیجه را بگیرند و مطمئنم که نتیجه مطلوبی خواهیم گرفت. 

دارنده مدال طلای المپیک 2018 نوجوانان آرژانیتن، خاطرنشان کرد: به همه تکواندوکاران می‌گویم که تلاش کنند، هیچ تلاشی بدون نتیجه نمی‌ماند. سعی دارم بهترین نتیجه را در بازی‌های المپیک بگیرم و برای کشورمان افتخار کسب کنم. می‌خواهم مدال طلای المپیک را به دست بیاورم و ‌به پدرم تقدیم کنم چون زحمات زیادی برای من کشیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول