اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| طلوع کیان: چرا فدراسیون برای مطالبات ما هیچ مسابقه‌ای را متوقف نمی‌کند؟

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: چرا فدراسیون برای مطالبات ما هیچ مسابقه ای را متوقف با لغو نکرده است؟

لیگ برتر والیبال| طلوع کیان: چرا فدراسیون برای مطالبات ما هیچ مسابقه‌ای را متوقف نمی‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا طلوع کیان پس از شکست 3 بر صفر تیم والیبال خاتم اردکان مقابل فولاد سیرجان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی از نظر فنی نکته خاصی نداشت. ست نخست را با کمترین اختلاف واگذار کردیم که البته امتیاز آخر فکر می کنم با اشتباه داوری به حریف رسید.

وی ادامه داد: دوست نداشتم درمورد داوری صحبت کنم، اما بعد از ست اول هم همه دیدند که چه اتفاقات عجیبی رخ داد. بازی شروع شده بود و بعد هم اعلام کردند که بازی باید متوقف شود. با این شرایط تیم ما بهم ریخت. اگر قانونی وجود دارد و  ابلاغی هست در شروع بازی باید اجرا می شد. 

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: حدود یک ساعت صبر کردیم و به ما اعلام شد که برای مطالبات یک مربی این اتفاق رخ داده است. سوال من این است که چرا فدراسیون برای مطالبات ما چنین کاری نمی کند و من بعد از 5 سال باید مطالباتم را از یک باشگاه بگیرم؟ 

طلوع کیان با بیان اینکه حق هر مربی و بازیکنی است که مطالبات خود را بگیرد، افزود: چطور فدراسیون برای طلوع کیان تا حالا چنین کاری نکرده است؟ کجای آیین نامه سازمان لیگ نوشته شده که یک بازی باید متوقف شود، چون پول یکی از مربیان پرداخت نشده است؟ من خودم از تیم های مختلف طلب دارم، اما این مدل رفتارها خارج از قانون است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول