اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

اوجاقی: برگزاری لیگ ووشو در حد جهانی و آسیایی است+فیلم

نایب رئیس فدراسیون ووشو گفت: برگزاری لیگ برتر به نحوی مطلوب در حال برگزاری است و امیدوارم رضایت تیم‌های حاضر در این مسابقات جلب شده باشد.

اوجاقی: برگزاری لیگ ووشو در حد جهانی و آسیایی است+فیلم

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ برتر ووشو اظهار داشت: این رقابتها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قرنطینه و ضدعفونی‌ها در حال برگزاری است. 10 تیم در قالب دو گروه پنج تیمِ با کیفیت اجرایی و فنی خوبی انجام می‌شود. تمامی ملی‌پوشان در پیکارها بخش‌های ساندا و تالو حاضر هستند و همین باعث شده تا سطح مسابقات بالا برود.

وی افزود: داورانی که در این دوره لیگ حضور دارند، عمدتاً داوران بین‌المللی و درجه یک کشورمان هستند. قضاوت‌های خوبی را شاهد بودیم و تا به اینجا هیچ مشکلی وجود نداشته است.

نایب رئیس فدراسیون ووشو در مورد سطح بالایی این دوره لیگ عنوان کرد: ورزشکاران و مربیان تیم‌های مختلف وقتی به ما مراجعه می‌کنند، رضایت و خوشحالی خودشان از امکاناتی که در اختیارشان گذاشته شد را ابراز می‌کنند. وضعیت سالن به صورت شکیل طراحی شده است. نورپردازی و سیستم صوتی که در سالن وجود دارد سطح مسابقات را تا سطح جهانی و آسیایی بالا برده است. 

اوجاقی خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط و امکانات رضایت 10 تیم جلب شده باشد. همچنین امیدوارم هدف فدراسیون که یک گام به جلو رفتن و ارتقا سطح ووشوی ایران است، برآورده شده باشد.

 

مسابقات ووشو لیگ برتر

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول