اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

قبایی‌زاده: مسابقات لیگ بوکس با نظم بسیار بالایی در حال برگزاری است

دبیر فدراسیون بوکس گفت: مسابقات بوکس لیگ امسال با نظم بسیار خاصی به میزبانی شهرستان اراک در حال برگزاری است.

قبایی‌زاده: مسابقات لیگ بوکس با نظم بسیار بالایی در حال برگزاری است

حمیدرضا قبایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات بوکس لیگ باشگاههای کشور در سال 99، اظهار داشت: مسابقات لیگ بعد از وقفه 11 ساله، بالاخره امسال در قالب دو گروه با حضور 10 تیم به میزبانی شهرستان اراک در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد برگزار شد. از برگزاری رقابت‌های لیگ به دنبال چند هدف هستیم. استعدادها و بوکسورهای خوب برای حضور در تیم‌ ملی کشف و شناسایی می‌شوند. برگزاری لیگ کمک شایانی به توسعه و رشد فدراسیون‌ می‌کند. در نهایت با ورود اسپانسرها، بوکسورها از نظر مالی تامین و حمایت خواهند شد.  

وی افزود: تیم‌های خوبی در لیگ شرکت کردند و از لحاظ کیفیت در سطح بالایی برخوردار است. ملی‌پوشان، قهرمانان و المپیکی‌های‌مان در این مسابقات حاضر هستند. چند بازیکن خارجی هم در این لیگ حضور دارند که می‌تواند به روند پیشرفت بوکس ایران کمک کند.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد اینکه همه تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ از نحوه برگزاری پیکارها امسال راضی هستند، عنوان کرد: مسابقات به شکل مطلوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می‌شود و همه شرایط ایزوله و بهداشتی است. از تمامی شرکت‌کنندگان (بوکسورها، مربیان، سرپرست تیم‌ها، داوران و عوامل اجرایی) در پیکارهای لیگ تست PCR گرفته شده است و خدا را شکر یک نمونه مثبت کرونا هم نداشتیم. دستورالعمل‌ها بسیار دقیق رعایت می‌شود.

قبایی‌زاده یادآور شد: این رویدادها تا یکشنبه 10 اسفند ماه ادامه دارد و هر روز چهار دیدار برگزار می‌شود. در زمان برگزاری مسابقات فقط بازیکنان، مربیان و سرپرستان دو تیم اجازه ورود به سالن را دارند. همه تیم‌ها با نظم خاصی و زمان تعیین شده وارد سالن می‌شوند. 

دبیر فدراسیون بوکس درباره اینکه هیچ اعتراض و شکایتی در دو مسابقات لیگ وجود نداشته، تاکید کرد: از بهترین داوران بین‌المللی کشورمان در مسابقات لیگ استفاده کرده‌ایم و پس از گذشت دو روز از این رقابتها هیچ مشکل داوری نداشتیم. تا الان بازی‌های بسیار خوبی و با کیفیتی انجام شده است و امیدوارم در روزهای آینده شاهد رویدادهای جذاب و دیدنی‌تری باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول