اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رجزخوانی زیدان با 4 گلادیاتور / رئال مادرید آماده مبارزه در لیگ قهرمانان اروپا +تصاویر

امشب در دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید بازی برگشت خود مقابل آتالانتا را با اتکا به 4 گلادیاتور خود دنبال خواهد کرد.

رجزخوانی زیدان با 4 گلادیاتور / رئال مادرید آماده مبارزه در لیگ قهرمانان اروپا +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میزبان آتالانتا خواهد بود. مسابقه رفت با برد سخت و نفسگیر شاگردان زیدان به پایان رسید ولی بازی برگشت داستانی دیگر برای گاسپرینی و کهکشانی‌ها دارد.

بنزما روز گذشته از ذهنیت برنده رئالی‌ها گفت و اظهار داشت که نباید تیم حریف را دست کم گرفت. آتالانتا در بازی رفت با اخراج «رمو فرولر» 10 نفره شد و عملاً بازی متفاوتی را به ثبت رسانید ولی این بار آمده تا در مادرید، نمایش درخشان خود را به منصه ظهور برساند. (گزارشی از انتقادات نسبت به داوری در بازی رفت رئال را در اینجا بخوانید)

آتالانتای گاسپرینی از 2 فصل گذشته به پدیده فوتبال جهان لقب گرفته و توانسته یکی از هجومی‌ترین نمایش‌های این سال‌ها را به اجرا گذارد. تیم آتالانتا اکنون در 27 بازی، 63 گل به ثبت رسانده که این آمار از کل گل‌های تیم‌های لالیگایی بیشتر است. گاسپرینی از رئال و بارسلونا بیشتر گل زده و پس از بایرن مونیخ (74 گل)، اینترمیلان (65 گل) ، منچسترسیتی (64 گل) در رده چهارم بیشترین میزان گلزنی در 5 لیگ برتر اروپا قرار گرفته است.


گلزنی مندی مقابل آتالانتا در دقایق پایانی در بازی رفت

 

*بررسی شرایط تیم رئال و آتالانتا ؛ بنزما مهره اصلی زیدان

تیم آتالانتا پس از شکست یک بر صفر مقابل رئال در برگامو، 4 بازی انجام داده که به 3 پیروزی و یک شکست رسیده است. آنها در این 4 بازی 10 گل به ثبت رساندند و تنها 3 گل دریافت کردند. گاسپرینی مقابل سمپدوریا به برتری 2 بر صفر رسید و پس از آن کروتونه و اسپزیا را با بردی پرگل شکست داد. آنها هفته گذشته مقابل اینترمیلان نمایش خوبی داشتند اما نتوانستند از سد اندیشه‌های تدافعی کونته عبور کنند و یک بر صفر شکست خوردند. تیم آتالانتا اکنون بسیار آماده است و می‌خواهد نمایشی متفاوت را در مادرید به اجرا گذارد.به همین دلیل کار مادرید امشب سخت خواهد بود و زیدان باید بتواند مقابل حملات و تاکتیک‌های آتالانتا مقابله کند.

رئال اما شرایط متفاوتی دارد و پس از برد مقابل آتالانتا 3 بازی انجام دادند که محصول آن 2 تساوی و یک برد لحظه آخری مقابل الچه بود. شاگردان زیدان مقابل سوسیداد در لحظه پایانی با گل وینیسیوس به تساوی رسیدند و در دربی مادرید مقابل اتلتیکو باز هم در لحظات پایانی با گل بنزما یک امتیاز را دشت کردند. مادرید ابتدای هفته در خانه مقابل الچه به بن بست خورد ولی بنزما با گل‌ لحظه پایانی خود توانست یک برد شیرین را برای مادرید به ارمغان آورد. امید زیدان برای بازی امشب به ساق‌های ستاره فرانسوی بسته شده و باید دید این بازیکن می‌تواند به مانند همیشه در این 2 سال به داد تیم مادرید برسد. (گزارشی از عملکرد فوق‌العاده بنزما در مادرید را در اینجا بخوانید) 

*امید مطبوعات مادرید به رئال ؛ با 4 گلادیاتور به نبرد با ایتالیایی‌ها برو!

آ.اس مادرید تیتر «با سربازان و گلادیاتورهای قدیمی» به روی جلد برد و از 4 بازیکن اساسی زیدان در این مسابقه نام برد. این نشریه با انتشار عکس مودریچ، راموس، بنزما و کروس نوشت که زیدان با این مهره‌های کلیدی می‌تواند مقابل آتالانتا بیایستد.

مارکای مادرید نیز با تیتر «سپر مادرید بازگشت» از حضور موثر «سرخیو راموس» در ترکیب زیدان نوشت و مدعی شد که با حضور این مدافع تنومند و فرمانده مادرید، رئال می‌تواند از سد آتانتا عبور کند. مارکا همچنین از تقابل حساس تونی کروس مقابل «متئو پسینا» نوشت و گفت این 2 مهره کلیدی در میانه میدان مبارزه زیبایی خواهند داشت.

*بررسی ترکیب احتمالی رئال و آتالانتا

زیدان مشخص نیست از چه سیستم و بازیکنانی می‌خواهد در این بازی استفاده کند. او در دیدار رفت با سیستم 3-3-4 و مثلث آسنسیو-ایسکو و وینیسیوس به میدان رفت ولی به نظر می‌رسد زیدان از چینشی متفاوت استفاده خواهد کرد. به نقل از سایت یوفا، تیم رئال برای این بازی از سیستم 2-4-4 استفاده می‌کند و زیدان می‌خواهد در میانه میدان به والورده و ایسکو بازی بدهد.

ترکیب احتمالی رئال به نقل از سایت یوفا به شرح زیر است:

دروازه‌بان: تیبو کورتوا

مدافعان: لوکاس واسکز – رافا واران – سرخیو راموس – فرلاند مندی

هافبک‌ها: تونی کروس – لوکا مودریچ – ایسکو- فده والورده

مهاجمان: وینیسیوس و بنزما

 

از طرف دیگر آتالانتا با سیستم 2-5-3 همیشگی خود پا به میدان خواهد گذاشت و به نظر ایلیچیچ نیمکت نشین خواهد بود و دوین زاپاتا در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی آتالانتا به نقل از سایت یوفا به شرح زیر است:

دروازه بان: پیرلوویجی گولینی

مدافعان: رافائل تولوی – کریستین رومرو – خوزه پالومینا

هافبک‌ها: یواخیم مائهل – مارتن درون – ماریو پاسالیچ – روبن گوسنس – متئو پسینا

مهاجمان: لوئیس موریل – دوین زاپاتا

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول