اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فرار AFC از پاسخ به سوال پایان رسیدن پرونده «زمین بی طرف» برای نمایندگان ایران و سعودی در آسیا

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا از پاسخ دادن به سوال سعودی ها مبنی بر پایان رسیدن مشکل بازی های آنها در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نمایندگان ایران طفره رفت.

فرار AFC از پاسخ به سوال پایان رسیدن پرونده «زمین بی طرف» برای نمایندگان ایران و سعودی در آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 شهریور ماه برگزار خواهد شد. در این مرحله دوباره نمایندگان کشورمان به سعودی رسیدند. دو نماینده کشورمان یعنی استقلال و تراکتور به ترتیب رقیب الهلال و النصر  شدند.

طبق جدول اعلامی از سوی AFC میزبانی ها مشخص است. در این فرمت اعلامی از سوی AFC استقلال میزبان الهلال و النصر هم میزبان تراکتور است. در اینجا یک سوال مطرح می شود که مشکل بازی های نمایندگان ایران و سعودی به پایان رسید و بازی ها طبق برنامه برگزار می شود تا دوباره زمین بی طرف برای این دو بازی تعیین خواهد شد؟

در همین رابطه داتو، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با نشریه «الریاضیه» پاسخ این سوال درباره بازی های نمایندگان ایران و سعودی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را این طور داد: این امر نیاز به بررسی بیشتر دارد. اکنون شیوع ویروس کرونا در کشورهای جهان را شاهدیم و همه چیز مربوط به این مسائل می شود. موعد مسابقات مرحله یک هشتم و مخصوصا بازی های تیم های شرق آسیا را تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: ما منتظر برگزاری بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در منطقه شرق هستیم تا بتوانیم بعد از اتمام بازی های مرحله گروهی درباره مراحل بعد به صورت دقیق تصمیم گیری کنیم.

به گزارش فارس، دبیر کل AFC به سوال سعودی ها درباره بازی در کشور ایران و حضور آنها در تهران موضوع را سیاسی نکرد و به نوعی از پاسخ دادن به این پرونده 5 ساله فرار کرد و تنها موضوع را به بررسی شیوع کرونا در قاره آسیا و جهان ربط داد که همه کشورها با آن درگیر هستند. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول